divendres, 12 de febrer del 2010

Un joli cadeau

Ahir vaig rebre per correu un bonic regal, enviat per Pascale Penin, una de les meves dissenyadores franceses preferides.
Vaig conèixer a la Pascale després de Sant Jordi del 2009, ja que al blog de Blokum vaig estar comentant sobre llibres d'scrapbook i revistes, i un dels comentats va ser el seu "Scrapbooking : Pure Inspiration", que juntament amb altres dissenyadores franceses d'estil similar al seu havien editat feia poc temps.
Durant mesos vàrem parlar molt per mail, ella estava disposada a fer un taller durant els seus dies de vacances a Barcelona i jo durant aquell temps vaig gaudir molt de la possibilitat de conèixer-la, de poder admirar el seu estil de disseny en directe, cosa difícil sinó viatges massa, i també d'admirar el seu estil com a persona, dolça, amable, disposada i generosa.
La llàstima és que no vaig poder fer el seu taller, però si estàs per la feina no pots estar per altres coses.
Abans de marxar ella va dir que m'enviaria un layout, amb una foto de les dues, però no vaig fer massa cas. I quina ha estat la meva sorpresa quan finalment ahir va arribar. Jo sabia per converses per mail recents que el layout es publicava a la revista "Histoires de Pages", i pensava que m'enviaria un exemplar de la revista, però van arribar les dues coses.

És absolutament preciós, la combinació de papers, com els ha cosit, les etiquetes petites, la cartolina bàsica de Dotted Swiss, les papallones.

Aquí ha fet un repunt al voltant de meves inicials.

I el journaling és encara un millor regal, sensible, i tota una mostra d'agraïment.

I aquí la revista.
Penso que quan vaig obrir el paquet vaig deixar de respirar una estona i tot. És com un tresor.

13 comentaris:

  1. Me imagino la ilusión que te habrá hecho.
    Un Lo precioso, lleno de detalles. Y la revista....todo un lujo.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Enhorabona Maica! Es un regal únic. Un bes

    ResponElimina
  3. Es preciós Maica, és veritat que és un tresor, m'alegro per tu.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. No se que vol dir el titol de l'entrada, però crec saber perfectament la il.lusió, la sorpresa, la satisfacció i l'alegria que vas tenir en rebre un regal com aquest!

    No es només el fet de rebre la publicació, si no de tenir a les teves mans l'original! i fet per a tu! Personalitzat d'aquesta manera! I quan un reb alguna cosa que esperava... però amb la que no confiava, és marevellós!

    Aquest gest de la Pascale diu molt de tu també!

    Et felicito pel teu regal! T'el mereixes segur!

    Un petó!

    ResponElimina
  5. ostres!
    Quin detall!! quina il·lusió et deu haver fet... moltes felicitats!!
    això com diu l'Ana sanz diu molt de tu tmb, t'ho mereixes!

    1 petó

    ResponElimina
  6. No me extraña que lo hayan publicado. Es muy bonito!!!

    ResponElimina
  7. tengo la revista!!!! me hizo mucha ilusión ver una catalana por esos lares!!!! felicidades

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats, maica!
    És un regal preciós i significatiu.
    I enhorabona també per cacbar el curs de l'A. E.!!

    ResponElimina
  9. I tant que si!!!! de fet, segur que no vas respirar durant més estona!!!!!! es precióssssssssssssssss, quina il.lusssssió tant gran, eh! Felicitats maica!
    petonets xoxo

    ResponElimina
  10. QUINA ILU!!!!
    Me n'alegro molt!!!

    Un altre petó!

    ResponElimina
  11. Renoi Maica, a mi em sembla que m'haurien caigut llàgrimes i tot !!
    Quina emoció !!
    Quina il.lusió !!
    Quin... TOT !!!
    T'ho mereixes guapa !!
    Petons

    ResponElimina
  12. Quina passada! És preciosa. Quin detall més bonic. Enhorabona.
    Sílvia

    ResponElimina
  13. Moltes felicitats Maica. Això si que ha de fer una gran il.lusió
    Una abraçada i fins aviat,
    Mercè Garcia

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails