dimarts, 9 de febrer del 2010

Setmana 12



Setmana 12 del curs de l'Ali Edwards, Yesterday & Today. Aquesta setmana el projecte es centrava en els papers que són importants. Jo acumulo molts papers, de festes dels nens, alguns dels seu treballs de l'escola, alguna nota que m'escriuen, entrades, bitllets. D'això tots en tenim a grapats, suposo.
Però en el meu cas he agafat uns papers especials. Són mails que vaig rebre entre el 29 de gener i el 2 de febrer. Inicialment van ser llegits i contestats, però després vaig pensar que el projecte del curs era una bona excusa per imprimir-los i guardar-los en aquestes fundes de mida 10x15.
Cada un porta una etiqueta que formava part del material de curs, a la que jo he enganxat l'inicial de la persona que em va enviar el mail, i també he escrit la o les paraules de l'assumpte i la data. Són mails molt agraïts i que penso que es mereixien un lloc especial, i així ha estat.


I seguint també amb el meu projecte Híbrid, ahir vaig estar acabant de decorar aquest layout "Tu, dolça Jo, salada"


El paper de fons i la cinta són de Basic Grey i les decoracions de Jenni Bowlin, American Crafts i Sassafrass.


Aquest era el layout inicial.

7 comentaris:

  1. Te están quedando muy bonitas las páginas reconvertidas digi->papel :)

    ¡Buen trabajo!

    ResponElimina
  2. Me enteré ayer que ya no estabas en Blokum, espero igualmente que tengamos ocasiones para vernos.

    Un beso

    ResponElimina
  3. A mi em sembla molt difícil fer un LO sense fotografíes i que funcioni. M'agrada molt com t'ha quedat, felicitats!

    ResponElimina
  4. És fantàstic rebre tant recolzament i tanta estimació, no? Afegeix la meva!
    Una abraçada. Sílvia

    ResponElimina
  5. Com sempre, genial. M'encanta com estàn quedante les pàgines híbrides. Un beset

    ResponElimina
  6. Hola Maica! precios el curssssss i com l'has interpretat amb les teves fotos i paraules, tota una inspiració pels que comencen, de veritat. Moltísssimes felicitats.
    petonets xoxo

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails