dilluns, 22 de febrer del 2010

CZ. Setmana 2, segon layout

Cada setmana del curs de la Cathy Zielske, Desing your Life, s'han de fer 2 layouts del tema setmanal, i un del que ella anomena Real World Color, que ve a ser com una mica de teoria sobre gestió de color. És a dir, a partir de la Roda de Colors ens ensenya diferents combinacions i gestions entre diferents tipus de colors, i ens proposa també un tercer layout utilitzant la combinació de la setmana, inspirada en exemples de revistes de decoració o en llocs on aquests colors seleccionats hi són presents. De moment el Real World Color me l'estic saltant, però penso que val la pena per més endavant.

I aquest ha estat el segon layout d'aquesta setmana 2, sobre assimetria. Estic progressant molt en l'us de la plantilla de photoshop, de manera que primer faig el layout digital i després imprimeixo les fotos una a una. Aquí he utilitzat papers de Basic Grey i de Sassafrass amb predominis de blaus i taronges, que són els colors que dominen a les fotos. Com podeu veure és un doble layout assimètric, en el que se li dóna equilibri cuidant les distàncies entre tots els elements i també en l'us del paper decorat tant en una pàgina com a l'altra.

3 comentaris:

  1. Molt xulos aquests "Layouts". Llàstima que no tinc ni idea què són! fa poc que estic al món scrap i hi ha tantes paraules en anglès!! ja investigaré! si em vols visitar estic a http://www.collagedememories.blogspot.com/ Jo ja et vaig conèixer un dia Blokum i m'agrada seguir-te! jiji

    ResponElimina
  2. Que bonic el Lo!!!!!! cada vegada que em conecto per veure el teu blog, surto amb ganes de fer scrap, amb idees, coses noves que he aprés... gràcies Maica, ets un crack!
    petonets xoxo

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails