dissabte, 27 de febrer del 2010

Regalito

Aquesta pàgina la vaig fer ja fa uns mesos. Per fer el títol simplement vaig agafar una abecedari de Basic Grey i vaig fer servir les lletres com a plantilla. La tipografia és l'Arial Black, una clàssica molt útil que també vaig fer servir en el projecte Junts o per dissenyar els minis de paraules.


I pel regalito d'aquesta setmana teniu, tal com us vaig dir, l'etiqueta del meu layout de la setmana 3 del curs de la CZ, "Les nenes maques", també utilitzant la mateixa tipografia i aquest disseny sobreposat en les lletres.
I per si també la voleu en castellà, aquí en teniu aquesta versió "Niñas bonitas".

Espero que us siguin d'utilitat. Ja sabeu que només cal que feu botó dret al vostre ratolí i sel.leccioneu "guardar imagen como".
Bon cap de setmana.

5 comentaris:

  1. Gracias por las etiquetas, son muy chulas. Se nota que dominas el diseño y el ordenador.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per les teves etiquetes ! Tins nebodes petites i moltes ganes de fer-les servir!
    Mercè Garcia

    ResponElimina
  3. Gracias per les etiquetes Maica!!!!!!!! són una monada, l'etiqueta anterior ya l'he utilitzat pel meu quadern d'apunts personal!!!!!!!
    Y com no: una página preciosa!!! com tot el que fas!
    petonets xoxo

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails