dilluns, 11 d’octubre del 2010

Imatges d'Advent

Després de veure el divendres passat la magnífica presentació del December Daily 2010 de l'Ali Edwards, aquest cap de setmana he estat enllestint el meu propi Imatges d'Advent.

Un cop rebuts els materials pels projectes de Nadal al Taller d'Scrapbook de Sabadell he pensat que ja era el moment de començar a preparar alguna cosa de les que em voltaven pel cap quan vaig fer la comanda.

Us ensenyo algunes fotos de la meva organització, tot i que el millor vindrà després del 24/12, quan acabi posant totes les fotos. Aquest projecte és un recull de 24 fotos, una per cada dia de l'Advent, i una mica de diari escrit. Com podeu veure el meu "24 dies al Sol" és la versió de l'estiu d'aquest projecte que l'AE porta fent des de fa 3 anys.

He dissenyat un kit d'etiquetes amb els números en català, i el títol per la tapa de l'àlbum. Properament es posarà a la venda a la botiga MdeMini, i allà en veureu les característiques.

Aquesta foto és de l'any passat i l'he posat per veure com quedava. La meva idea és que les fotos poden posar-se tant de 10x15 verticals com horitzontals, o també de 15x15 o de 10x10 i deixar-les centrades.

De moment la feina inicial ja està feta. Aviat en podreu veure més detalls de l'àlbum a M de Mini, ja que realitzaré un taller durant el mes de Novembre per les que estigueu interessades en seguir aquest projecte d'Advent.
De moment en podeu veure els meus exemples dels dos anys anteriors mirant als arxius de desembre de 2009 i de 2008. Veureu que cada dia hi ha una mica per escriure i també una foto per fer, sigui l'època de l'any que sigui. Aquest any també em plantejo fer escriure a tots els de casa i que sigui un diari una mica conjunt (poder caldran amenaces).

3 comentaris:

  1. Aquest any jo també m'apunto al December Dayly! Quina feinada has fet aquest cap de setmana, ho tens super-adelantat!!
    Ptns!

    ResponElimina
  2. Te una pinta genial, super elegant. Ja tinc ganes de veure tot el que prepares per al Nadal..

    ResponElimina
  3. Què maco !!! Uffs i ja esteu pensant en el Nadal, és clar que millor començar ja perquè quan ens adonem ja haurà arribat.

    Maica, m'ha agrada moltíssim.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails