dijous, 14 d’octubre del 2010

I també postals

L'arribada de material nou sempre és un incentiu per posar-me a experimentar i combinar, nous segells, nous tipus de pols per embossing, papers i decoracions de Making Memories (i altres)... I aquests són els primers resultats :





Varis models diferents de postals de Nadal, i també nous projectes pel Taller d'Scrapbook de Sabadell, que el mes de Novembre es realitzaran. Jo vaig fent : res massa complicat, alguna inspiració d'aquí i d'allà, i la ferma convicció de que el més important és el nostre missatge.
I parlant de tot una mica, no oblideu passar per :
  • El bloc de Jennifer McGuire i la segona entrega del Thinking Inking. No he mirat el vídeo però aquesta setmana torna amb la tinta de distress. No em sorprèn.
  • L'Ali Edwards ens ha ensenyat aquesta setmana com ha realitzat les dues opcions de tapa del seu December Daily, ens regala una etiqueta en format png per descarregar-la i també explica pas a pas i amb un vídeo-tutorial les diferents opcions per imprimir el disseny de pàgina que ha fet pel seu DD.
  • La Cathy Zielske ha publicat la seva segona entrega del Make a page Monday, amb un disseny de doble pàgina en format pdf i també amb la corresponent plantilla per photoshop. És la canya. Ahir a la nit vaig estar fent un layout amb el títol "10 estius a Mallorca", i quan faltava poc per acabar-lo vaig adonar-me de que eren 11. De manera que ara he canviat el títol i es diu "10+1 estius a Mallorca". També he canviat el disseny, i m'he carregat del tot els principis d'unitat, simetria i espai.

Ningú és perfecte.

Demà marxo a Calella, que el dissabte tinc taller a Palamós. Bon cap de Setmana.

2 comentaris:

  1. OOOOHHHHH!!!! Impresionants.... T'han quedat molt boniques.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Jajaja! m'encanta lo de que t'has carregat tots aquests principis! i segur que de totes maneres has aconseguit fer un LO equilibrat, n'estic segura. Molt xulo el que ens mostres de les teves postals! i gràcies per tota la info que poses!
    Ptns!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails