dimecres, 6 d’octubre del 2010

+ híbrid i scrap decor


Ves per on, tenia aquest layout digital que estava pendent d'acabar amb el que he anat anomenant el meu scrapbook híbrid. És un layout que vaig fer pel Sant Joan del 2009 i que aquesta setmana he acabat d'aquesta manera que podeu veure aquí.

He tornat a experimentar una mica amb pintura en spray Color Wash de Ranger.

Aviat acabarà l'any i tornaré a imprimir els Digi-Total que he esta fent aquest any i tornaré a començar una nova sèrie de layouts.
Però el més important per a mi és el que ve després :


Com moltes de vosaltres jo tinc uns arxivadors amb fundes on vaig guardant totes les pàgines que faig, des de la primera feta la Creativa del 2007. Però fa uns mesos vaig penjar a la cuina de casa aquests dos marcs d'Ikea amb la finalitat de gaudir durant uns dies dels treballs, de les fotos i del text que els acompanyen.


No us penseu que mirem el disseny, ni la composició, ni els materials. Mirem les fotos, i quan mirem d'aprop, llegim el text. I ni tan sols cal que siguin fotos actuals, poden ser fotos de far una pila d'anys, com aquí. De vegades encara agrada més. Quan hi surten els nens ells es senten els protagonistes per uns dies.
I en el cas dels mini-àlbums el que faig és deixar-los per sobre dels mobles del saló, o en un cistell al costat del sofà, quan són petits. El que intento sempre és que siguin accessibles.
Però de debò que el que més ens agrada és tenir les pàgines penjades i mirar-les durant uns dies, abans de que acabin a l'arxivador. Us ho recomano.

2 comentaris:

  1. Estoy de acuerdo contigo, yo también las tengo colgadas unos días antes de archivarlas, las disfrutas más.
    Me gustan los cuadros!!!
    Besos.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails