dimarts, 19 d’octubre del 2010

10+1


He passat tot l'estiu pensant que aquest era el desè any de vacances a Mallorca, i no ha estat fins que he omplert la plantilla de Photoshop que ens va regalar la setmana passada la Cathy Zielske que vaig comptar com Déu mana i vaig descobrir que eren 11 !!!. I un cop posada vaig pensar que no volia abandonar el tema i buscar alguna altra història, de manera que ,tal com us deia la setmana passada, vaig passar per alt la simetria, la unitat, l'equilibri, i l'espai i m'he estat recreant una mica amb aquesta bonica evolució dels nens.

Tirant els anys enrere he arribat al "momento sin foto digital" i he començat a buscar per àlbums i caixes (caixes plenes de fotos i fotos). He vist cada foto tant bonica, tant única, tant irrepetible !!!. La meva paraula per definir l'any 2011 serà : Ordre. He de buscar la manera d'aconseguir ordre a les fotos, de poder-les veure tranquil.lament sempre que vulgui i de veure com hem canviat.

I pensant que realment ells sí que han canviat, m'ha vingut a la memòria la cançó de Presuntos Implicados, que tot i que la lletra no li escau al meu layout, és una cançó preciosa.

Aquí la podeu veure si voleu, per alegrar una mica aquest dimarts tant fred.

1 comentari:

  1. T'ha quedat genial, m'he llegit tot mel journaling. Ets super organitzada. I fàs uns treballs molt i molt nets!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails