dimecres, 14 d’abril del 2010

Scrapbooking.cat


Fa uns dies vaig entrar al blog de la Meritxell i vaig estar llegint el seu post sobre la Viquipèdia i la sorpresa de veure que no hi havia absolutament res que parles de l'scrapbook.
Doncs bé, en aquests moments i gràcies a ella tenim l'scrapbooking a la Viqui, i també gràcies a ella hi són 3 fotos meves de projectes i materials, fet que em fa realment molta il.lusió.

Tot el seu escrit està basat en les informacions que es mostren en les versions castellana i anglesa, i es realment interesant llegir-lo. Moltes coses poder ja les haureu sentit o llegit en altres llocs però jo hi he descobert dades molt curioses. També he de dir que penso que està molt ben explicat i, tot i que hi ha molta cosa sobre el tema a la xarxa, considero realment important que ella hagi dedicat el seu temps a incloure-hi tota l'informació en català.

1 comentari:

  1. Moltes gràcies Maica!! Tu has fet possible que la gent sàpiga que ja tenim l'scrapbooking a la Viqui. Molts petons i moltes gràcies per les teves fotos!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails