divendres, 23 d’abril del 2010

One Week


La meva foto del dia d'avui és amb el Javi Fernández, que finalment veu com el seu llibre i òpera prima, Sir Dyanmus : historia de un caballero és ja una realitat que comparteix amb molts de nosaltres, amics i coneguts, que ens apropem a ell amb curiositat per veure, llegir i sentir entre les mans aquesta història que l'ha tingut durant cinc anys escrivint.

Juntament amb els meus records del dia d'avui hi tinc també un mail que ens va enviar ahir, del que vull compartir aquí les últimes frases :

...dejadme despedirme con unas líneas de uno de mis maestros, Xesco Espar, que en su último libro "jugar con el corazón" dice :

"Hay que dar un primer paso desde la incertidumbre, movidos sólo por la esperanza de que la recompensa valdrá la pena. Vivir con pasión es lo contrario de vivir dormido, es vivir despierto. Sólo se vive una vez, y ya que tienes la vida, haz algo con ella, y no hay mayor orgullo que ser el diseñador de tu propia vida"...

Y eso es precisamente lo que yo he intentado con este libro : Vivir con pasión este nuevo reto, sentirme vivo... e intentar transmitir con el corazón una filosofía y una manera de ver la vida : MI VIDA.

Avui el meu llibre de Sant Jordi no és només un llibre, són il.lusions, són aventures, és un gran repte, és un gran somni, és l'empenta d'una persona normal que vol escriure una història i compartir-la, és la seva filosofia i la seva vida. Què més puc demanar ?

4 comentaris:

  1. M'encanta Maica! ideal en un dia com el d'avui!
    petonets xoxo

    ResponElimina
  2. Se'm posa la pell de gallina i tot !!
    Ja som a divendres, i vaig fatal amb la meva One Week. Em sembla que com no hi posi molt de rotllo... de fotos poques !!

    ResponElimina
  3. Noia vaig seguint la teva setmana amb molt d'interés i... m'encanta! Les fotos i el que expliques!
    Una abraçada. Sílvia

    ResponElimina
  4. Hola Joan... Soc el Xavi Fernández... Moltes gràcies... per la teva foto... M'ha fet molta il.lusió... La veritat és que el dia de Sant Jordi del 2010 serà difícil d'oblidar, gràcies als amics com tú... una abraçada.. Xavi/13

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails