dimarts, 6 d’abril del 2010

Digi-Total


Avui he fet un nou layout digital amb bonics regals rebuts últimament.
El primer és la foto, que estava oblidada dins la targeta de memòria d'un mòbil del Joan.
El segon és la magnífica inspiració que em proporciona un recent descobriment , l' Anilu Magloire, que forma part del CT de Karla Dudley Designs. M'ha fet veure com amb l'scrap digital es poden fer moltes més coses del que penso a primer cop d'ull.
El tercer és aquest "hola" preciós que em va enviar la Karla Dudley. Jo vaig aprofitar que donava algunes paraules per descarregar del seu blog i em vaig atrevir a demanar-li un "hola", pensant que el posaria també al blog i que no en tindria inconvenient perquè és una paraula tant catalana com castellana. Però me la va enviar per mail, i desde llavors és "mi tesoroooo".
El quart és un tutorial sobre gestió d'ombres, de la mateixa Karla Dudley, que vaig estar fent la setmana passada i que he volgut aplicar de seguida.
L'últim regal és poder-ho compartir.

7 comentaris:

  1. aiix que dir-te, ets una crack! com el messi.... jajajaaa
    molts petons guapaaa!!!

    ResponElimina
  2. Preciós!! tan net i suau.. Jo de moment no he provat lo del scrap digital, pero veient els teus exemples m'entren ganes, eh! Un beset!

    ResponElimina
  3. caram! quines coses més maques q es poden fer amb l'ordinador... jo encara no sé si atrevir-me... podríem acabar malament, el meu ordinador i jo...

    ResponElimina
  4. Hola Maica! que bonica la pàgina, a més no pares de trobar llocs súper interessants i artistes fantàstiques! ja tenia ganes de tornar a veure creacions teves!!!!!
    petonets xoxo

    ResponElimina
  5. Que bonito me encanta ese estilo de letras!!! Felicidades..

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails