dilluns, 19 d’abril del 2010

One Week



La Mireia Sala em preguntava si estava apunt per començar el projecte One Week de l'Ali Edwards.
Doncs si i no. Estic últimament ficada a tants llocs que no se si acabaré sortint-ne bé d'algun.
Però ho intentaré. De moment les fotos del dilluns estan fetes.

El projecte One Week of your life és una fantàstica proposta de l'Ali Edwards. Es basa en el seguiment de la nostra vida quotidiana durant una setmana, de dilluns a diumenge, amb fotos i escrits sobre el que fem i ens passa. És una manera de celebrar el nostre dia a dia, i també la millor manera de veure tot el que fem i tot el que som.
Jo el vaig fer la darrera vegada que el va proposar a través del seu blog, en el 2008, i va ser una bona experiència i en mi va marcar un abans i un després en la meva manera de fer scrapbook. El podeu veure aquí

4 comentaris:

  1. Sens dubte és un altre gran projecte, d'anàlisi, observació i reflexió. Una cosa ben bonica de fer.
    Ptns!

    ResponElimina
  2. Hola Maica! Quin projecte més xulo!, he estat veient l'àlbum que vas fer i m'ha encantat. Em sembla una gran idea i crec que ho provaré. Ha de ser molt interessant i alhora un bonic record. 1petó!

    ResponElimina
  3. Ostres Maica,
    Gairebé em passa per alt!! I això que m'ho vaig estar mirant fa dues setmanes al blog de l'Ali. Bé, començaré la setmana vinent, però ara ja tinc apunts per descarregar-me... Té pinta de ser mooolt interessant!! Ja t'explicaré... Petons!!

    ResponElimina
  4. quina gran idea i quin gran treball!!!! m'agrada el q vas fer l'any passat! veiam si m'animo, q crec q pot ser molt interessant!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails