dissabte, 10 d’abril del 2010

Fi de l'Escapada Feliç

Doncs sí. El nostre àlbum de les vacances de Setmana Santa ja està acabat. L'estructura i els fulls estaven preparats d'abans, tal com mostrava aquí, i faltava decidir les fotos i les seves mides corresponents, així com la decoració posterior.

Cada dia està separat per un full de polipropilè amb un núvol o un sol, segons la meteorologia, i ja veieu que la decoració es repetitiva i senzilla, moltes formes rodones algunes amb base de cartró i altres no, alguna estampació, cartulina kraft i molts distress marró per tot arreu.

Cada dia té una disposició una mica diferent segons el nombre de fotos. Aquí he afegit un mini full amb 3 fotos per davant i tres al darrera.

Aquí les fotos estan enganxades a una cartulina kraft fent una butxaca, on hi poso aquestes dues etiquetes de magatzem amb dues fotos a cada una.


Aquesta pàgina és de fotos de la Berta, amb una base de cartulina blanca amb el voraviu decorat. La rodona amb la "b" està feta amb una màscara i tinta de distress.

I aquesta és la pàgina del Pol, jugant amb el Joan.

Aquí dues pàgines simètriques, excepte per les petites decoracions.

I aquesta amb una foto del Pol i dues etiquetes de magatzem.

La pàgina inicial de cada dia té les dues fotos que més m'agraden i una mica de resum de les nostres activitats.


I el sobre dels papers ara ja està ple, amb les meves anotacions de cada dia i dues targetes, la de la botiga d'scrapbook de la Momo, a Palamós i la del restaurant que anem sempre.
I per últim podeu veure totes les fotos aquí.

7 comentaris:

  1. Sempre em repeteixo, però.....res a dir. sense paraules... només cal mirar, i observar.....moltes felicitats
    Un petó

    ResponElimina
  2. Hola Maica! que bonic t'ha quedat... no em canso de veure les teves feines, a part de boniques són força inspiradores i plenes de bones idees i senzilles! ja veig que les vacances us van provar mooooooooolt bé!
    petonets xoxo

    ResponElimina
  3. Veig que aquest album sta ple de fotos i detallets, mmm m'agrada!! Jjejje jo tmb guardo els tikets de tot
    1petó i visca el barça!!

    ResponElimina
  4. Si sense les fotos i la crònica ja era bonic, ara és preciós!! Les fotos que has posat em transmeten molta pau, suposo que heu descansat molt i carregat piles :)
    Ptns

    ResponElimina
  5. Si sense fotos i escrits ja era bonic, ara està preciós, com sempre. Tens un estil increïble, tan net i senzill però que transmet tantes coses.. m'encanta! Un beset!

    ResponElimina
  6. Como siempre... eres mi inspiración!!!
    Besitos.-

    ResponElimina
  7. M'agrada molt com t'ha quedat! i el detall de possar un sol o un núvol, m'encanta!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails