dissabte, 27 de març del 2010

Regalito

Hi ha moments en que escapes. Tots en tenim un o altre a la nostra memòria.
I de vegades també hi ha cançons que acompanyen les escapades, i per més anys que passin segeixen éssent tant importants com en aquell moment.
Aquesta és la meva cançó especial de l'estiu del 1986, però el vídeo correspon a un concert fet a Bèlgica el 2006. I són els Tears for Fears amb "Everybody wants to rule the world".
Tot un himne.



I parlant d'escapades, aquí teniu els "regalitos" d'aquesta setmana, per escapades curtes, per escapades emocionals, o per les que siguin, mentres que siguin felices.

I en castellà, tot i que no sé si el terme "escapada" s'utilitza gaire. Bé, és el problema de ser bilingüe.


I de moment avui acabo amb els meus "regalitos". Gràcies pels comentaris rebuts en aquest blog i els fets en els vostres, i pels ànims i amabilitat en haver-los utilitzat en algun projecte.

"All for freedom and for pleasure
nothing ever lasts forever
Everybody wants to rule the world"

Que passeu un bon cap de setmana.

9 comentaris:

  1. Hola Maica !!!
    El regalito és molt xulo!!! moltes gràcies, per cert la cancò molt maca.....
    un petó.
    Encarna

    ResponElimina
  2. Hola Maica!
    Me han encantado tus últimos proyectos (siempre aprendo algo) y muchas gracias por tus regalitos, son geniales!!
    Besitos.-

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Maica!
    Per cert m'he donat un tomb pel teu "nou" blog i m'agrada molt com ho has organitzat tot: molt clar i fàcil de navegar, Quina feinada!!!
    Ptns
    Elena

    ResponElimina
  4. Hola Maica! tu ets de les meves, també es una de les meves cançons!!!!!!!!! uf! quins records m'ha portat... vejam... festa, ball, més festa i més ball!!! que joves erem!
    Gràcies per regalito i la cançó, m'has possat un somriure als llavis guapa!
    petonets xoxo

    ResponElimina
  5. Gràcies pel regalito!! M'agrada molt el nou disseny del blog, més organitzat, no? Un beset!

    ResponElimina
  6. Gracias por tus nuevos regalitos, son chulísimos.
    La canción muy bonita.
    Y el nuevo diseño del blog me gusta mucho.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  7. Hola Maica.. que bello regalito me encanta... Te mande un email!!!! lo viste?

    ResponElimina
  8. hola Maica! maca la cançó, maco el nou disseny de blog i maco tot el què fas! de veritat. feliç setmana santa!

    ResponElimina
  9. Hola gracias por compartir!!! =)
    Cariños Debora

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails