dijous, 25 de març del 2010

+ híbrid

Acaba ja la setmana, i poc a poc també acabo la reconversió dels meus layouts digitals.
Aquest layout el vaig fer l'any passat per Sant Jordi. Ja veieu que no té res, però per a mi l'important era l'història, i que quedés escrita.




I com que l'història segueix sent el més important, després de quasibé un any, poca cosa he pogut afegir a aquest LO, simplement un paper d'aquells que guardes per una ocasió especial (Making Memories - Love Struck) i una mica de decoració amb petits adhesius i etiquetes.



I aquest que ve a continuació m'ha fet veure que el curs de la Cathy Zielske és com una "menjada de coco", i sinó ja veureu quin canvi .

He retallat tots els elements del doble layout i els he començat a moure... amunt, avall, a la dreta, a l'esquerra, sense saber com organitzar l'espai . M'he sentit com quan marxa la Super-Nani i els pares es queden sols amb els nens.

I això és el que n'ha sortit. El paper de base medeix 22x28 cm (letter amerciana aprox.) perquè el 12x12 el veia gran, però aquesta mida ara la veig petita.


He intentat quadrar una mica els espais amb les decoracions del layout digital, i he completat les filigranes amb stickles de color plata i or.

I parlant de la Cathy Zielske, el curs va acabar ahir, i jo encara per la setmana 6, i és que no tinc remei !!!.

5 comentaris:

  1. Cuanto trabajo!!!!y precioso, eres toda una experta.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Els dos són molt macos i el paper del primer el trobo preciós!
    Una abraçada Sílvia

    ResponElimina
  3. Siiiiiiiiiii que bello.. eso del hybrid me gusta!!! no sera como dice Marian Tanto trabajo? jajajaa.. pero vale la pena es precioso me gusta me gusta!

    ResponElimina
  4. Ja ho saps... MOLT BONIC!!! Sempre tant especials totes les teves creacions....
    No et facis mala sang...no s'ha de correr per fer coses boniques...
    La teva fan!!!
    Molts petons.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails