dimarts, 16 de març del 2010

CZ. Setmana 5 : Espai

Avui he acabat els tres layouts de la setmana 5 de la Cathy Zielske, Design your life. Aquesta setmana el tema era l'espai, o millor dit, l'espai blanc.
És un tema delicat, ja que costa trobar el punt just quan comencem a organitzar els elements que volem posar a una pàgina. El més important de tot és dir el que volem dir, pertant deixar espai en blanc fa que l'atenció es centri on precisament volem.

Aquest és el layout de l'altre dia, però ara en paper. M'agradava tant el fons que vaig anar a la copisteria a imprimir-lo. En aquest cas l'espai blanc no és blanc sinó decorat, però tot i així la nostra atenció es centra en el text i les fotos, ja que formen un conjunt agrupat gràcies a la cartulina blanca.

Aquest és el segon layout, que ha quedat més diferent que el que vaig fer en digital, ja que he canviat completament els papers. En aquest cas l'espai en blanc és considerable, i més si tenim en compte la mida de les fotos. On es centra la nostra atenció ??, justament en el journaling, i les fotos són petits suports de la història.


I aquest és el tercer i últim. En aquest cas tenim també una bona quantitat d' espai en blanc. També podem afegir decoració però la posarem aprop del text, fent un grup.
I fins aquí la setmana 5.

4 comentaris:

  1. Hola Maica! com sempre: et superes a tu mateixa!!! a mi m'agrada molt la tercera (la que té més blanc de totes), tot i que les anteriors estan bé, però aquesta me la he mirat dues vegades, per dir-te.
    Molts petonets xoxo

    ResponElimina
  2. Doncs jo no podria escollir. M'agraden les tres!
    Una abraçada. Sílvia

    ResponElimina
  3. Realment em costaria tenir-ne que triar una!!!!! Quina pasada!!!

    Molts petons!!!

    ResponElimina
  4. Maica: gràcies pel teu comentari! només dir-te que m'agraden molt els teus treballs! fins aviat!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails