dijous, 11 de març del 2010

+ híbrid

Altre vegada dos layouts més reconvertits. Aquest "100% feliç" és un dels meus preferits, amb una sèrie de fotos i alguna experimentació en digital com els cantos rodons i escriure text amb curva.


I aquest és el resultat, cosit amb zig-zag amb fil gris i després amb fil blanc. El paper de fons és de My mind's eye, i les decoracions són de paper de Cosmo Cricket.


I aquest és el segon layout d'avui "les millors vacances", que vaig fer després d'un curs de la Jessica Sprague.


I aquest és el resultat. No fa per mi, oi?



Doncs si, és gesso, poder massa gesso, i també n'he posat a sobre de la foto perquè quedi més integrada.


I un petit detall que acompanya a la filigrana estampada. Com podeu veure és filferro mólt primet i l'he subjectat amb una pinça, i la pinça està enganxada amb Glossy Accents a la cartolina.

8 comentaris:

  1. Eres toda una experta en híbrido. Me gusta sobre todo cómo has integrado la foto con el gesso en la última página.
    Preciosas.

    ResponElimina
  2. Menuda producción !!!!
    Ah! no te comenté nada pero me encantó los álbumes de tus padres, preciosos!!!!!
    Nos vemos el sábado.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. M'encanten les dos pàgines! t'han quedat genials!!

    ResponElimina
  4. Aquest layout segón es genial, no ho veus?? que maco, si us plau Maica, atreveix-te amb les pintures, m' encanta, de veritat!!! no ens hem d' encasillar, en el scrap hi caben tots els estils, crec que està molt bé probar coses noves, sempre et pots sorprendre a tu mateixa.
    petons,
    Carmen

    ResponElimina
  5. Realment m'has sorprés amb aquest segon LO, però el resultat és molt maco, i trobo que s'hi addiu molt amb la proposta digital que havies fet.
    Ptns

    ResponElimina
  6. Hola Maica! Aquesta setmana he estat desconectada però ja m'he ficat al dia amb els teus treballs, me'ls he remirat de dalt a baix!! M'han encantat els minis, tant el de Gimme 5 com els dels teus pares, sobretot el sentiment que hi poses, es fantàstic!! de fet, m'ha sugerit una idea, a veure si la porte a terme.. Gràcies pel teu comentari, ha sigut tota una sorpresa! Una emocionant sorpresa! Un beset

    ResponElimina
  7. Maica, com sempre, GENIAL!!!
    M'encanten els teus híbrids i veure coses tan boniques m'està engrescant... a veure si ho provo!!

    Ptns!!

    ResponElimina
  8. Doncs a mi m'han agradat molt les 2 pàgines! poder més la primera, però la segona tb és molt maca, encara q no sigui el teu estil... molt xules, si senyora!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails