dimecres, 3 de març del 2010

+ híbrid

Després d'un dia sencer reorganitzant el meu taller torno a les meves pàgines digitals que ara estic re-decorant només una mica i arxivant-les en els meus àlbums de 30x30. La veritat és que per si mateixes ja estaven bé, però també és l'excusa de tornar-ne a gaudir una miqueta altra vegada.

Aquest layout el vaig fer el setembre, amb un dels dissenys que vaig fer pels segells de Blokum, un dels meus preferits.

I aquest n'ha estat el resultat final. Una mica de cinta de pintor, i una mica de gaffer-tape de 7 Gypsies, i com a base una cartulina kraft, de les d' EEUU de veritat.



Només una mica de decoració, tot i que sempre quan acabo penso que n'he posat massa.

I aquest layout també el vaig fer a finals de setembre, amb un altre disseny pels segells i estant el Joan de viatge. Ja sabeu que m'inspiro i li envio missives ( de vegades també missils terra-aire).


I així ha quedat, ben rooosa.


Encara menys decoracions.

7 comentaris:

  1. Són tan maques les teves pàgines....que em quedo sense paraules...prefereixo llegir les que tu escrius poesies plenes de sentiments...precioses... així m´agrada a mi també l´scrap..espero, algun dia, poder aprendre molt de tu i fer coses que tan sols s´hi assemblin...
    Enhorabona i gràcies per compartir tot aixó amb nosaltres!!
    Petons

    ResponElimina
  2. Precioses les dues !!
    A mi em sembla que les decoracions són perfectes, no hi falta ni hi sobra res de res.
    Una abraçada !

    ResponElimina
  3. Els LOs digitals són tant macos per si mateixos i expliquen tantes coses i de manera tant personal que és ben cert que no els calen gaires ornamentacions, però tu els hi trobes el punt just. preciosos!
    Un petó

    ResponElimina
  4. ¿De dónde sacas el tiempo? ¿y la inspiración?.
    Besos. Noemí.

    ResponElimina
  5. Trobo que això del scrap hibrid també se't dona molt bé. Les fotos del Joan, espectaculars!!!

    ResponElimina
  6. Sencilament presioses. Sempre trobes les paraules adequades per expressar el que sents.
    Segons el meu parer no sabra res, ni falta res
    Petons

    ResponElimina
  7. me gustan mucho tus páginas híbridas!
    Muy bonitas.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails