divendres, 12 de març del 2010

Digi-Total i Regalito

Aquest primer layout digital d'avui està fet amb una de les tres plantilles (templates) de la setmana 5 del curs de la Cathy Zielske. La setmana que ve ja informaré una mica més sobre el tema : Espai. Un tema d'aquells que sempre fa por, per allò de "i si li poso alguna cosa més ???", o "no trobes què li falta alguna cosa ???".

Doncs tot i fer els layouts en paper, primer els faig en digital, per veure com em queden les fotos, si els colors queden bé, si tenen totes el mateix contrast...i amb aquest m'he anat animant i al final he fet tot el layout amb aquest paper de fons de la Jessica Sprague.




Suposo que li enviaré a la Conxita, la pintora i mestressa de la casa on anem de vacances els estius.

I aquest era un altre dels layouts sobre el tema de l'espai, el segon.
Porta una etiqueta que no té res a veure amb la de la CZ, sino que n'he dissenyat una per l'ocasió, i he pensat de compartir-la, però com que jo demà vaig de taller ....
SI !!!!! vaig al taller de la Karine Cazenave-Tapie...oe, oe, oeoe !!!!! Bé que demà no puc penjar les etiquetes-regalito perquè estaré posant-me de pintura fins dalt, i xerrant pels colzes i tot això.




Així que aquí les teniu. Aquesta setmana les poso a 300 dpi.


Y si alguien la prefiere sin el cristalito de nieve, también se la puedo enviar.
Que passeu un bon cap de setmana.

5 comentaris:

  1. Com sempre sorprens.
    el paper de fons queda molt bé, segur que la pintora estarà molt orgullosa de la pàg.
    Vaig al taller de la Karine diumenge, que dma treballo, quina peeeena, m'hagués agradat veure't.
    1 petó molt gran!!

    ResponElimina
  2. Hola Maica! molt xulo, jo també treballo primer a l'ordinador per veure millor el global i després ho plasmo al paper, però ho acostumo a fer amb quasi tot... després sempre hi han els canvis d'ultima hora, pero funciona molt be.
    un petit favor, si pots enviarme el regalet sense l'estel de neu, porfa! només en català, ja que aquest mes comença la gran aventura de l'adopció i la vull incloure, i esclar, la neu no em va bé pel que vull fer. Gracies per tot i estar sempre tan i tan generosa (no em casaré de dir-ho, avui dia ja no trobem gent com tu).
    Petonets xoxo
    el meu mail: bemine.ruthy@gmail.com

    ResponElimina
  3. Guauu!! una pasada el papel de fondo es precioso!

    ResponElimina
  4. Cuando paso por tu blog disfruto mucho viendo tus trabajos maravillosos, me gusta tu estilo, cada día más!

    ResponElimina
  5. Uyyyy!!! que bonito te ha quedado ese LO.. la posicion de las fotos me gusta mucho y lo que se ve en ellas precioso! Felicidades!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails