dimarts, 10 de març del 2015

P|50, febrer

Tot i ser febrer un mes curt ha estat ple de coses, o potser el fet de documentar-les fa que siguin més intenses, qui sap?. Hem tingut aniversaris, sant Valentí, Dijous Gras i Carnaval, sortida a Barcelona, anades a Jafre, dinar amb amics... i també hem estat malats.

Però d'entrada aquesta és la darrera pàgina de gener, que encara no us havia mostrat, i que és la part de darrere que ve a continuació d'aquesta entrada. No segueix un ordre cronològic, agafo les fotos que tinc i decideixo si les faig a 10x15 o a 7,5x10, i un cop impreses les vaig col.locant com em sembla. 
M'agrada posar decoració enganxada directament a sobre el plàstic, més que a dins, i sí, poso moltes fotos, potser masses, però és que em resulta molt difícil descartar-les.


Una altra cosa que m'agrada d'aquest projecte és haver triat un pack de fundes amb 6 dissenys diferents. Penso que li dóna més dinamisme que si només s'utilitza el disseny A, que és el que s'acostuma a veure més per internet.

Comença febrer amb el calendari, i aquest disseny E per fotos 15x15.


La decoració l'he fet amb l'encuny de números de la Cuttlebug, i he aprofitat el 7 i el 5 per recordar els 75 anys dels meus pares. També he senyalat els dies 10 i 26 amb un segell i tinta daurada.


La cara de darrera és una adaptació del layout digital que us vaig ensenyar l'altre dia. 


Ja veieu com resulta de fàcil: descarregues les fotos, retalles a 10x15, imprimeixes i poses dins la funda. 
També cal una mica de journaling, però no pretenc explicar-ho tot.



Les targetes aporten una mica de claror a la pàgina, ja que les fotos tenen un color més aviat fosc.




I alguna targeta també acaba modificada per necessitats d'espai, com aquesta d'aquí sota, que l'he fet en dues parts. Una la veieu aquí i l'altra us l'ensenyaré el pròxim dia.


Perquè encara no s'ha acabat febrer. Aviat una mica més.
De moment, que?, us animeu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails