dimarts, 17 de març del 2015

P|50, febrer segona part


Aquí em teniu de nou, amb més Febrer, una mica de Carnaval, alguna sortida, algun dinar...
Tot hi té el seu lloc, i de vegades les fotos més simples resulten interessants.



He optat per retallar dues de les etiquetes petites i posar-les per separat o bé seguides com en aquest cas.


També he pensat que potser pel mes d'abril faré les etiquetes diferents i les que son petites i de mida vertical les faré horitzontals i les més grans i horitzontals les faré verticals. Així les podré repartir una mica més entre els diferents dissenys de pàgina del PL.


Espero que al març les meves fotos tinguin una mica més de sol, tot i que vàrem acabar el mes de febrer amb un bon dia de barbacoa  a Jafre.


I fins aquí el mes de febrer, hola març, que ja surt el sol !!! Us semblarà una tonteria però és molt bonic veure com es van sumant pàgines i fotos a aquest projecte.

1 comentari:

  1. A mi fer el Pl és una cosa que m'encanta i ara mateix em fas una enveja...el portes al dia i això és una cosa que a mi actualment em costa.
    Tot i això ho acabo aconseguint perquè és un projecte genial de veure'n el resultat.
    Felicitats,et queda mmolt bonic.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails