dijous, 23 de maig del 2013

Digi-Total



Aquest abril s'ha fet pregar. He pensat dies i dies sobre el meu layout digital. Sant Jordi i la rosa està super-sobat, les roses que em regala el Joan son les mateixes boniques i perfumades que em talla quasi bé cada any del roser de la seva mare, i ja en vaig fer un layout fa temps, jo ja vaig sortir el mes de març, el Pol surt el mes de maig....Finalment m'he llençat a la piscina i he fet el layout amb el meu millor record del mes d'abril, d'això es tracta : Sant Jordi i el roser (que no és Sant Jordi i la rosa, que consti). I és que fa dos anys que li regalo al meu pare, pel seu sant, Sant Jordi, un roser. M'agrada regalar-li.

No acostumo a fer pàgines on surten els meus pares, sempre opto per nosaltres, festes amb gent, les nebodes... però m'agrada molt tenir-ne aquest record, la imatge i també les paraules escrites, sobretot les paraules, que tot i semblar simples, per a mi tenen un sentit especial.

Tots els elements decoratius utilitzats son de l'Ali Edwards, fins i tot l'etiqueta blanca. M'agraden molt els seus papers, i fins i tot n'he arribat a imprimir algun. També he utilitzat una etiqueta del kit MdeMini "Junts", que ara mateix no està disponible a la botiga.

Espero que us agradi. 

1 comentari:

Related Posts with Thumbnails