diumenge, 19 de maig del 2013

Per molts anys guais


Un any més he fet una petita celebració a casa amb alguns amics del Pol pel seu aniversari. En total 6. I per agrair-los la seva companyia i amistat sempre marxen amb una foto enganxada en una targeta especial per l'ocasió.

Estic fent un àlbum de comunió amb pàgines de mida 21x21 cm i he aprofitat per les targetes la cartulina que em queda un cop retallada la pàgina, és a dir una tira de 10,5 cm x 30,5 cm. amb la tira de la referència inclosa. Un cop doblegada per la meitat m'ha quedat una targeta de 15,25 x 10,5 cm aprox., on hi he enganxat la foto que els he fet abans de berenar.
Per tal de que no es veiés la tira de la referència he enganxat una tira de paper decorat al que després hi he fet un repunt amb la màquina de cosir. L'interior el podeu veure a la foto inferior : a la dreta aquest "14 amb amics", i a l'esquerra hi he posat la foto dels 6 de la reunió.



Per l'exterior he optat per una etiqueta del Kit MdeMini : Per molts anys, i una mica més de decoració amb inicials, la del convidat i la del Pol, de manera que les targetes eren personalitzades.



I això és tot.

Com us he dit estic fent un àlbum de comunió. És un projecte pendent des del 2011, i ara que estem al maig penso que és el moment ideal per agafar-lo amb ganes.
Aquest és en Miquel i aviat veureu el seu "Llibre d'Alegria i Festa".


1 comentari:

  1. La targeta molt xula, m'agrada com has resolt el tema de la tira amb la referència. Jo sempre la tallo i a vegades m'niria bé tenir aquest trosset més de paper.

    Encara recordo el que em va agradar venir al taller del llibre d'alegria i festa quan el vas fer, espero impacient veure'n una nova versió :)

    ptns!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails