dilluns, 7 de març del 2011

Jo avui

Sí, encara estic aquí...
Aquest cap de setmana, juntament amb el Carnaval he estat buscant moltes fotos de Nova York. Estic preparant un àlbum de viatge una mica especial, però no, jo no vaig a Nova York, es tracta d'un regal per la Laura, la meva neboda que el proper 15 de març fa 18 anys.
És el segon àlbum per un 18 aniversari que faig, ja que el primer va ser pel meu nebot Bernat (germà de la Laura). En aquell projecte vaig demanar la col.laboració del tots els cosins del nen, però en aquest he volgut desenvolupar una idea una mica diferent : el projecte es diu "18 Places" (18 llocs) i és un àlbum de fotos on apareixen 18 llocs de Nova York que cal visitar, i també 18 llocs en el temps, temps viscuts amb la Laura.
Els 18 llocs de Nova York són una selecció que m'ha fet la Ruth, a la que estic molt agraïda perquè quasi la vaig obligar i ella ho ha fet en un temps record. Jo he estat tot el cap de setmana buscant fotos al Flickr i al Google Images.

Aquestes son algunes de les fotos, que després he retallat i enganxat amb el seu nom corresponent.
I pel que fa a les fotos de la Laura, la setmana passada vaig localitzar totes les que tenim de digitals i aquest cap de setmana la Berta i el Pol m'han localitzat totes les que tenim d'analògiques, i les he estat escanejant totes. Una feinadeta.

I fins aquí puc explicar....

Ja he dit que jo no vaig a Nova York, però per Setmana Santa espero fer una escapadeta, de manera que no m'he pogut resistir i m'he apuntat a l'últim curs de l'Ali Edwards : Scrapbook on the Road.




El curs sembla molt interessant. Inclou una presentació del projecte i el procés que segueix abans, durant i després, un pdf amb totes les fotos del seu projecte amb l'explicació, vídeos amb diferents tècniques, i finalment l'explicació de com s'organitza amb les fotos, un cop arriba del viatge.

És un tema més a dur a terme, juntament amb el OLW i altres que estan començats, però tampoc hi ha pressa, de manera que vaig fent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails