diumenge, 27 de febrer del 2011

OLW. Febrer


No sóc la primera d'acabar els deures de febrer del curs de l'Ali Edwards, One Little Word, però abans que siguin les 24.00 hores del 28 de febrer havia d'estar acabada la feina, i aquí està.

9 fotos relacionades amb "Aquest petit mot : Ordre". Sembla una tasca fàcil, però si tens la necessitat de posar ordre a moltes coses que veus diàriament, pots córrer el perill de fer fotos del desordre en comptes de l'ordre. Totes les fotos les he fet jo, i la majoria son actuals, de manera que estan fetes anant a la feina o cap a casa.
La primera començant per dalt a l'esquerra : és de l'entrada del metro de Plaça Catalunya on hi ha aquesta màquina enorme plena de menjar i begudes, una imatge de restauració organitzada.
A continuació el Carril Bici : hi falta el ciclista anant per fora del carril i el vianant anat per dins el carril. És un exemple de com pot costar l'odre algunes vegades.
Els arxivadors : la foto és d'un super-poster que hi ha a l'aparador d'una papereria de Sabadell, plena de carpetes de colors, arxivadors, llibretes, i totes les coses inventades per recordar-te : organitza ja !!!!
A la segona línia : les bicis del Bicing. La foto és de l'estiu però m'encanta aquesta col.locació tant mil.limètrica igual, uniforme.
Els contenidors : altra cop em recorda el difícil que em resulta l'ordre, saber on ha d'anar cada cosa. Cada vegada hi ha més colors. Per cert, les càpsules del Nespresso, on es tiren ??
Els bocates : si el Joan està de viatge em toca a mi preparar-los i la comanda forma part de l'organització addicional que em representa l'inici del dia.
La prestatgeria : per una part els llibres i per altra tot el nostre món analògic. Moltes fotos per ordenar arxivar i poder també escanejar. La foto es de fa temps, l'ordre ha millorat però el contingut és el mateix (bé, hi han més llibres però estan més ben col.locats).
Les meves llibretes : d'ençà de la primera sempre hi he escrit aquesta frase a la tapa "la vida no només es pensa". Son un gran sistema per organitzar pensaments. Si més no queden escrits.
Per últim la galeria d'imatges : 11.374 en aquest precís moment estan encara per etiquetar i ordenar. Només de pensar-hi em canso.



I aquesta sóc jo. És la foto del començament del projecte.
I d'aquí un parell de dies veuré que toca pel mes de març.

2 comentaris:

  1. M'agrada molt Maica, està tant ben expressat a través de les teves fotos que tinc ganes de fer ordre i tot! :)
    Petonets xoxo

    ResponElimina
  2. Un gran collage de fotos i molt ben explicat. Endevant amb l'ordre!
    Ptns!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails