dijous, 27 de maig del 2010

A punt pel 30


Doncs bé, ja queda molt poc per la Trobada Fem Scrap que l'Esther i la Carla han estat organitzant. El programa és insuperable, amb un esplèndit ventall de tallers, uns més llargs i altres més curtets, dinar, xerrada, intercanvis de material i fins i tot sorteigs i regal d'un penjoll.
I segur que em deixo encara alguna cosa. De moment he estat repassant totes les entrades del blog perquè serà un dia molt intens i val la pena gaudir-ne d'allò més.

I pel que a mi fa, us espero al Dictat Boig a les 13.00 h.


Recordeu la llista de materials necessaris és aquí o bé aquí, on també surten el dels altres tallers.

6 comentaris:

  1. Quines ganes boges!!!!! allà estarem... Gràcies per tot!!
    Peto

    ResponElimina
  2. Quina sort!! Ho passareu super bé, segur! Què llàstima estar tan lluny! Encara que escriga pocs comentaris estic al corrent dels teus últims treballs, tots fantàstics, clar! I els productes M de Mini, m'encanten!! A veure si en estiu puc ficar-me amb ells.. Un beset!!!

    ResponElimina
  3. Siiiiiiiiiiiiiiii! ens veiem diumengue! Jo no puc quedarme a dinar (tot i que ho estic intentant... dinars familiars...) però sí estaré fins al final del teu dictat boig, no m'ho perdré per res de res!
    petonets xoxo

    ResponElimina
  4. Maica! que divertit el Dictat Boig ....i que sorprenets e interesants els resultats.Moltes gracies per una estona tan divertida.Eulalia

    ResponElimina
  5. Maica, va ser gènial el teu dictat !! Tan buscar papers a la nit i despres la teva sorpresa, m'ho vaig passar pipaaaaaa.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails