divendres, 14 de maig del 2010

Aviat...

Fa ja uns dies la Magadalena Cortez em va proposar si volia participar en un foro d'scrapbook que està organitzant, juntament amb altres noies. La part que em va assignar va ser la d'scrapbook digital, i he de dir-vos que estic molt contenta, en primer lloc perquè ella va pensar en mi i això ja va ser per a mi una injecció de positivisme, i en segon lloc perquè l'scrapbook digital cada vegada m'agrada més, i tot i que jo penso que hi ha molta informació per la xarxa poder puc aportar el meu granet de sorra perquè altres persones aprenguin l'ABC, i ho passin bé fent de tant en tant una pàgina digital i algunes de híbrides.
D'España també hi ha una altra noia que portarà l'apartat de pàgines d'scrapbook tradicional i que ja coneixeu, la Sisline.

A partir del proper 14 de Juny començaran les presentacions de totes les components de l'equip, i a partir del Juliol el foro ja tirarà endavant amb tot el seu contingut.
Jo no sóc molt activa pel que fa a foros, de manera que m'ho prenc com un repte important, i també val a dir, amb moltes ganes.
Ja us aniré informant.

3 comentaris:

  1. Felicitats!! un repte nou per a una etapa nova! ànims!

    ResponElimina
  2. Enhorabuena Maica!!! me alegro mucho porque poco a poco vas colocándote en el lugar que te mereces.
    Tengo ganas de ver lo que harás.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Muy bien... creo que mi traductor de catalan lo ha hecho bien.. Felicidades!!! ya estoy ansiosa por que empecemos!!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails