dimarts, 4 de maig del 2010

Acabat

Doncs si, ja està del tot acabat l'àlbum "Una setmana de la meva vida". Com ja he dit anteriorment és un projecte del tot recomanable amb que l'Ali Edwards motiva persones com jo, de totes parts del món, a fer un seguiment especial de la nostra vida setmanal, diaria, normal i especial al mateix temps.
El meu projecte té un aspecte una mica femení per la combinació de colors que he triat i també per les tipografies i les etiquetes que he dissenyat, degut a que penso que en aquest cas ha esdevingut un projecte molt meu, fet amb els meus pensaments i els meus records.

Està inspirat en l'esquema de l'AE però adaptat al que jo he dissenyat i als materials de que ara disposo. Parteix d'una foto gran amb un text i una decoració lateral i a continuació, en comptes dels fulls amb fundes que ella utilitza, jo he utilitzat transparències on he enganxat les fotos, decoracions i etiquetes amb més text.









La foto gran està enganxada a una cartolina kraft on també hi enganxo més fotos i també hi poso més decoració.


Totes les fotos del projecte les podeu veure aquí.

17 comentaris:

  1. Quina maravella!!!!! que interesant aquest treball que has fet, quanta feina!!
    FELICITATS MAICA

    ResponElimina
  2. És fantàstic! les fotos i la composició m'agraden molt.
    Sílvia

    ResponElimina
  3. simétrico, limpio, con bonitos detalles... me encanta

    ResponElimina
  4. Fantàstic, només puc dir això! El millor sense dubte, les paraules, la teua manera d'escriure. Cada vegada estic més animada a fer este projecte, a veure quan m'he pose. Un beset!

    ResponElimina
  5. com tot el que fas, genial!
    com diu la Carmen quina feinada!!! es nota que disfrutes, pq està perfecte fins l'últim detall.

    1 petonet

    ResponElimina
  6. Precios i Fantàstic! com tot el que fas Maica! jo ho he intentat però sempre hi ha algún dia que no puc i... ja no l'acabo... ho intentaré per vacances que així segur el faig (crec;)
    petonets xoxo

    ResponElimina
  7. El diseño es "Made in Maica", me encanta!! y las fotos ... me encanta los ángulos desde los que captas los pequeños detalles.
    Sencillamente Genial!!
    Besitos.-

    ResponElimina
  8. Que bonic t'ha quedat! i quina feinada tantes fotos. Jo ja tinc ganes de tenir el meu fet.

    ResponElimina
  9. Espectacular!!!!!
    Me encanta como te ha quedado.

    ResponElimina
  10. Una setmana guardada per sempre, això és super-especial! M'encanten aquestes tapes que has fet, amb la roba i la blonda.
    Felicitats!
    Ptns

    ResponElimina
  11. Quin projecte més maco Maica, es veu tot tant ben acabat! Les fotos son molt xules!

    ResponElimina
  12. Un proyecto "redondo", en todos los sentidos, ja, ja, ja ...
    Me encanta como diseñas tus proyectos, ya te lo he comentado alguna vez, pero este parece muy muy especial, es 100% maica ... enhorabuena también por M de mini.
    besos

    ResponElimina
  13. Me encanta lo que haces ¿te lo había dicho ya?.
    Besoss. Noemí.

    ResponElimina
  14. quina passada!!!!!!!!!!!! quina currada més grossa! m'agrada molt!!!

    ResponElimina
  15. Maica, T'ha quedat super-xulíssim!!! Per cert, amb això de les transparències m'has donat una bona idea perquè m'estava trencant el cap "amb els fulls de baseball cards" de l'Ali i no savia com arreglar-ho... Quin album més maco!! Petons!!

    ResponElimina
  16. me encanta este proyecto de Ali Edwars, a ti te ha quedado genial!!
    un saludo

    ResponElimina
  17. te ha quedado precioso, me encantan todos los detalles!
    Un abrazo

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails