diumenge, 2 de març del 2008

Petits núvols blancs



Aquest cap de setmana m'he apuntat al weekend creative de l'Ali Edwards. Em va agradar el tema del blanc perquè tinc aquestes fotos del Pol i la Berta que es van fer en el 2000, amb fondo blanc ja que érem en un estudi d'un fotògraf. Les fotos les he passat de color a B/N amb la Saturació del Photoshop i després amb les Corbes les he aclarit encara més. La meva idea era que les imatges fossin una mica irreals, ja que són de fa anys, com una imatge que et ve a la memòria però sense els seus colors originals.
Per mantenir la constant del blanc he utilitzat paper de Ca l'Oliver fet a ma, i paper vegetal. Les flors acríliques de la Heidi Swapp també les he pintat una mica amb pintura blanca, i la cartolina blanca que fa de base l'he pintat amb pintura Dabber plata.
Tot plegat mólt i mólt blanc.

2 comentaris:

  1. Hola Maica,
    M'agrada molt aquesta pàgina tan simple però al mateix temps tan sugerent. Veig que treballes molt i ho trobo fantàstic. A reveure.
    Esther

    ResponElimina
  2. Geniales estas nubes!! Me parecía la idea super difícil, pero lo has resuelto de maravilla. Me encantan tus trabajos. Felicidades

    Conchi

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails