dilluns, 10 de març del 2008

100 Petons de Papallona per la reina Berta



Altre cop he fet el Weekend Creative de l'Ali Edwards. Aquesta vegada m'ha agradat perquè comença a parlar de la primavera, i jo tinc bastant vici amb això de seguir el temps, les festivitats i les estacions a través de l'scrapbooking. El Weekend Creative el podeu veure aquí. És molt interessant perquè dona diferents idees per decorar una papallona, incloent-hi la crackle paint de Ranger, refermant la meva idea de que és un producte amb moltes aplicacions.
De tota manera, jo he fet la meva versió de "dissabte tarda amb nens de colònies".

Jo no tenia papallones, per tant vaig imprimir una de les imatges del blog de l'A.E. i vaig fer una plantilla de la papallona. Després vaig retallar 8 papallones amb cartolina adhesiva de doble cara (fent servir la plantilla). I amb les papallones ja fetes, l'única cosa que s'ha de fer es anar-hi enganxant a banda i banda paper estampat o llis i decorar-ho com es vulgui : s'hi poden posar botons, repunts amb la màquina de cosir, enganxar cinta, alguna lletra, segells, brads, distress ink, a més de les idees que dona l'A.E.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails