L'scrapbooking híbrid té l'avantatge que pots personalitzar amb us de Photoshop o similar, o també amb Word tots aquests elements digitals, de manera que esdevenen únics. Té la desavantatge que necessites uns mínims coneixements. Hi ha molts tutorials sobre scrapbook digital i híbrid , per exemple aquí, aquí o ara mateix al blog de l'Ali Edwards, on explica com utilitzar els arxius digitals que ella dissenya i comercialitza. D'arxius també, però n'hi ha molts de gratuïts per descarregar aquí i aquí.
Durant el 2009 vaig fer alguns layouts totalment digitals, i per tal d'evitar que només els poguem veure a l'ordinador o al blog , el Joan em va demanar que els portés a imprimir i així ho vaig fer.

Aquest és el primer que he fet
I de la seva felicitació d'aniversari
Eres la mejor, no me cansaré de decírtelo.
ResponEliminaBesitos.-
Me encanta !!
ResponEliminaVec que no sóc l'unica que pensa aixó de tu i les teves obres... i aixó que semblaven insuperables eh?
ResponEliminaFelicitat per segona vegada.
Petons.
Guauuu, precioso!
ResponEliminaJa m'agradaven en versió digital però en paper son encara més bonics, sobretot el de "Viatge" m'encanta!
ResponEliminaVull ser com tu!! :)
Un bes!
Aquesta postal d'aniversari és un detall preciós. Per ella sola és tot un regal. Gràcies per demostrar-nos sempre que de vegades les coses senzilles són en realitat les més valuoses i boniques.
ResponEliminaUn petó, Maica!
;)
aquests hibrids m'agraden molt, trobo que es una bona solució per a quan hi ha moltes imatges o molt text!
ResponElimina