divendres, 15 de gener del 2010

Setmana 10


Aquest és el layout de la setmana 10 del curs de l'Ali Edwards, Yesterday & Today. Tot un repte, el títol de la setmana és "This I believe", o sigui "Això és el que crec". Us heu preguntat mai en que creieu ??. Jo només sé que no sabia què respondre, vaig revisar fins i tot el layout de la Setmana 8, on havia posat 3 coses en les que creia, i ja no recordava quines eren.
Degut a que el tema era un pel complicat, l'AE també donava l'opció de escriure sobre el que "He Après". També té tela, però no costa tant un cop t'hi poses.
Pel que fa al disseny del layout, la gràcia de la setmana era imprimir tot un A4 (o una letter americana) sense marges, però jo no he après tantes coses a la meva vida com per tenir tant rotllo, i tampoc sé imprimir sense marges, de manera que he acabat amb un layout de 20x20, on el text mesura 10x20 i el paper decorat (Basic Grey- Origins) també mesura 10x20. L'etiqueta amb l' "He après" és disseny de l'AE, però amb el text canviat per mi al català.
Tot està enganxat a una cartolina negre de 30x30, que també he decorat una mica.
I per últim, Tu en què creus ?

4 comentaris:

  1. Me encanta que tu blog tenga opción para leerlo en español. Disfruto mucho visitarte y admirar lo que creas, me parece que todo tiene mucho corazón.

    El curso de AE se nota que ha estado genial, con mucho para reflexionar. Esta página te ha quedado muuuy linda, sencilla y elegante. Me dejas pensando mucho con tu pregunta, gracias.

    Saludos.

    ResponElimina
  2. La pàgina molt bonica però el text IMPRESSIONANT.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Ja saps que he estat una mica ausent... i que a la tornada vaig començar per llegir i fer-te saber que ho havia fet, l'ultima entrada. Vaig oblidar de dir-te que aniria enrrera pel teu blog, mica en mica, per que no puc perdre'm el que fas i el que escrius... per uqe mai em decepciono de l visita... ès més sempre gaudeixo d'ella.

    Gracias Maica per compartir el que fas i escrius.

    Un petó.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails