Aquest és un dels projectes que vaig fer per exhibir a la fira Creativa d'aquest any. És, com podeu veure, un llibre de receptes. Quan em vaig plantejar el projecte se'm va acudir l'idea de donar-li el títol d'un bonic llibre de l'escriptora mejicana Laura Esquivel , "Como agua para chocolate". És un llibre que narra una història d'amor i on cada capítol comença amb una recepta de cuina. També es va dur al cinema, i la veritat és que jo primer vaig veure la pel.lícula i després em vaig comprar el llibre.En el seu moment no vaig posar totes les fotos, i per si no l'haviau vist aquí us les deixo.
Com podeu veure el llibre té 4 separadors i cada un d'ells està fet amb polipropilè decorat amb diferents elements, a més de posar-hi la pestanya corresponent (feta amb una perforadora). El polipropilè ens deixa veure el paper decorat de darrera i la recepta que en el meu llibre fa només d'element decoratiu.

Como ya te dije en Creativa, que lo tuve en mis manos, me parece preciosoooooooooo...
ResponEliminaBueno, como todo lo que haces , Maica!!
Eres lo mas.
Besos
MADRE MIA!!!!!!!!!!!!
ResponEliminaQue pasada... me encanta. los papeles le van como anillo al dedo.. o mejor... una pasada!
Hola Maica, m'encanta toooooot el que fas, soc nova en això del scrap però ja porto 2 classes i ara m'apuntaré a una d'iniciació d'un trimestre a l'escola Elizalde de Barcelona... ahir vaig crear un blog per entrar dins aquesta dinàmina tant i tant bonica del món scrapbooking i he afegit la teva adreça del blog en el meu, si tens qualsevol problema m'ho dius i jo el trec (ojala que noooooo!). Segueix així!!! El meu blog: www.bemine-ruthy.blogspot.com
ResponEliminaLo del nom be per la proposta de l'Ali que vaig veure al teu blog: el meu per aquest 2010es... BE mine, per això el blog es diu així... Bueno, petonets i si hi ha qualsevol problem m'ho dius (per cert: no puc enviar-te mails ja que no ho permet desde el teu blog...?) Ruth
Bonic i elegant, com sempre.
ResponEliminaUna abraçada. Sílvia
Es chulísimo!! Como todo lo que haces.
ResponEliminaYa estoy de vuelta. Espero que nos veamos pronto. Y que he leido?? Tu palabra es silencio????
Yo quiero seguir escuchándote y leyendo todo lo que tienes que expresar.
Un besote
Yo tambien lo vi en Creativa y a mis compañereas y a mi nos gustó muchísimo!
ResponElimina