divendres, 17 d’abril del 2015

P|50 Març : Ja surt el Sol

Sí, al març va començar a sortir el sol, per sort, i em va ajudar a posar una mica més de llum a les meves fotos.

Moltes fotos. Algunes de ben petites, altres han quedat a la reserva... potser algun mes acabaran sortint.
Vaig amb la càmera i el mòbil però a aquestes alçades penso que no faig tantes fotos a les coses quotidianes i em centro més en el cap de setmana, en els moments (pocs) que estem 4, i en altres que estem 3 o 2. Tot té la seva part agradable, i sempre es mereix una foto.

Al febrer ens vàrem quedar aquí, davant aquesta massa viscosa anomenada entrecot.


Aquest era el final d'un mes i el començament d'un altre, amb una mica de refredat, conjuntivitis i virus pesats i resistents, però també un mes amb moltes trobades, d'aquelles perquè volem i també un aniversari.

Aquest mes també he posat alguna foto en blanc i negre.


També us vull mostrar com he posat les fotos d'un dinar d'aniversari. He utilitzat un full d'arxiu de diapositives, amb fundes per fotos de mida 5x5cm, i aquí us ensenyo com es veu amb el full que li ve a continuació.


Són totes elles fotos informals, no vull fer-me pesada, tot el dia amb la camareta... Tot i així sempre hi ha algú que s'hi posa bé i riu a la càmera.
Els espais que he deixat buits tenen decoracions grapades a la funda amb la grapadora petita del Tim Holtz


I aquesta és la part de darrera, amb la data de la festa.


Aquest és un dels formats que més m'agrada dels que té PL, amb capacitat per 4+4 fotos 15x15. És el format que aprofito per les fotos que m'agraden mes. I en aquest cas també l'he utilitzat per posar-hi el calendari.


Com podeu veure, amb tan format diferent, les meves etiquetes de vegades es transformen una mica.


Tot i així, el format clàssic és el que em va més bé per les etiquetes amb text.



Les etiquetes decorades ja és una altre tema, i aquesta que no li trobava lloc va acabar vertical.


M'agrada molt veure les fotos, però pel que fa a la decoració em costa una mica. Darrerament no compro res i sempre estic remenant el mateix.


Però bé, tampoc ens hem d'estressar per això, i el que compta és que acabi sent un bonic record.


Fins aviat, que ja tinc ganes d'utilitzar les etiquetes del mes d'abril, juntament amb les meves fotos de Setmana Santa.

3 comentaris:

  1. M'encantes les teves fotos, el format que els hi dones, les paraules que poses,... el teu estil m'agrada moltísim!!

    ResponElimina
  2. jo, si es que a mí lo que me da pereza es imprimir las fotos....
    las imprimes en casa?
    claro, que tú eres la queen del photoshop y yo no :P

    ResponElimina
  3. Jope, tu eres la reina de muchas cosas...déjame algo. No, es broma.. Yo lo tengo fácil para imprimir en casa, pero por cuestiones profesionales de mi marido. De todas maneras si haces básicamente 10x15 o tamaños inferiores es fácil hacerlo on line o en alguna tienda cercana, aunque no sean cantidades grandes. Y si no la selphy, como la que tienes (creo).
    Besos

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails