dijous, 27 de desembre del 2012

Tots al seu lloc


Fer regals en aquestes dates és quasi obligat. La pega és que en molts casos regalar sense saber què regalar no fa massa gràcia. Jo, que amb l'scrapbook penso que un regal esdevé únic, personal i irrepetible sempre estic a punt per un regal o detall fet per mi.

De manera que aquest dia 25 m'he plantat a casa de la tieta del Joan, la Marina, amb 20 marcadors de taula.
No sé si aquest és el seu nom correcte, però penso que alguna vegada he sentit que els anomenaven així.
Resumint : els lletrerets que es posen per indicar on s'assenta la penya.

Pot ser que et diguin : "però si sempre seiem tots al mateix lloc..., quina falta fa això?".
Que consti que això no ho va dir la Marina.


I la resposta a la simpàtica pregunta és aquesta :  el paper del darrera.


Per agrair el boníssim plat de caldo amb galets de Nadal farcits em va fer il.lusió posar-hi a la targeta la recepta del plat, escrita per la Marina.


La recepta la tinc de fa dos anys, en el meu àlbum "7" del 2010.


Aquest any la Marina diu que és el darrer any que fa els galets farcits, el caldo i tot el que hi penja, de manera que he traspassat a tots la seva recepta i que cada un s'espavili com pugui.


Passi el que passi l'any que ve, aquest any els galets estaven deliciosos.

1 comentari:

  1. OOOHHHH!!!! genial!! sempre penso que ho faré i mai acabo de trobar el temps...tot i que també tinc por de que em diguin el que tú ja saps...jejej...
    felicitats i bones festes!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails