dijous, 9 d’agost del 2012

pE | 2012 del 29 de juliol al 4 d'agost

San Martí d'Empuries, un espai nou per a nosaltres, agradable, m'agrada més que L'Estartit. Hi ha varies platges per triar, i de cara a la tardor també serà un bon lloc per anar-hi a caminar.


Sessió de perruqueria pels nois de la casa. Li he dit a l'Adela que després de més de vint anys compartint estones i tallades de cabell, poder ja era hora que sortís en alguna de les nostres fotos. Ves per on he descobert que el seu marit és un gran afeccionat a la fotografia urbana i té un blog on penja les seves fotos de Barcelona.


Aquí hi surto jo també.

I encara que no tinc massa temps, segueixo fent el meu projectEstiu sempre que tinc un moment. Triar les fotos, retallar-les, preparar-les per imprimir. Poder acabaré el projecte al novembre, però tant se val...


A mitja setmana em torno a quedar sola, de manera que aprofito fins l'últim moment.


Ja és divendres i... vaga de trens. Que bé !! Ara toca esperar una hora, menjar alguna cosa i intentar seure en un tren ple a vessar de nois i noies que comencen les seves vacances amb la motxilla. La part positiva és que pararà a moltes estacions i podre veure amb més detall la geografia catalana, des del Barcelonès fins al Baix Empordà. Mola, no?


Finalment arribo: platja i després de sopar un gin-tònic a mitges.


I dissabte, més platja, altre cop a Sant Martí d'Empúries tots junts. La Judith també. La Berta, per no perdre el costum, dorm una mica.


Nosaltres caminem i anem d'una platja a l'altra.




I ara faig un petit salt en el temps i em planto justament al 9 d'agost, avui i el meu aniversari, de manera que m'he auto-dedicat aquest layout digital amb una de les fotos d'aquest estiu, alguns elements dissenyats per Ali Edwards, una etiqueta MdeMini, dissenyada per mi...



i un trosset de lletra d'una fantàstica cançó de The Brand New Heavies, "You are the universe". Tot un cant a l'optimisme.


5 comentaris:

  1. Maica!!!!
    per moooolts anys!!!
    espero que hagi estat un aniversari ben especial.I que ho hagis celebrat amb els teus!!!
    Una abraçada,
    Núria

    I...un petonet d'aniversari!! ;)

    ResponElimina
  2. muchas felicidades Maica!

    Me gusta muchísimo tu trabajo, es clean and simple!.... muchas gracias por mostrarnos en tutoriales como NO TENER MIEDO a Photoshop y adentrarse en la aventura de modificar alguna imagen.... te estoy infinitamente agradecida!

    Besos

    Lourdes

    P.D. Intenté escribir el catalán, pero más pudo la vergüenza que las ganas de escribirte en tu idioma

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats Maica!
    Ja veig que aprofites molt els dies, i sobretot les vacances de cap de setmana!
    Petons

    ResponElimina
  4. Lo primer de tot donar-te l'enhorabona per els teus treballs i segon dirte que fa poc que segueix es teu blog i la veritat es que m'agrada molt; per aixo t'he escollit per lliurar un premi, aixi com ho varen fer amb mi.
    En la meva pagina hi ha totes les instruccions per passar-lo a altres blogs que més t'agradin.

    http://pocoapocoydetodounpoco.blogspot.com.es/2012/08/mi-primer-premio-que-ilusionnnnnnnn.html

    Salutacions

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails