dijous, 26 de juliol del 2012

pE | 2012

Som-hi amb la segona setmana, de l'u al 7 de juliol. Ja fa uns dies però quan l'scrapbook s'ha de posar a la cua darrera d'altres coses, passa això. No em queixo... el que hi ha davant també m'agrada, de vegades.


Aquesta etiqueta de Juliol al Sol s'ha fet amb una mica de pintura en spray i reciclant aquest full d'etiquetes adhesives de Jenni Bowlin. Simplement he retallat la forma que queda un cop es treu l'etiqueta inicial, deixant una mica de marge. En aquest cas les utilitzo per destacar els números i decorar també en plan low cost.


Aquesta setmana té dos fulls, i aquest és el primer.


Algunes fotos ja les heu vist en el blog. Va ser una setmana de començament d'una nova feina, alguna preparació per anar a Mallorca i la visita obligada a Jafre per la Fira de la Cervesa. També una novetat al poble : l'Estelada, per si a algú encara no li quedava clar "de que va el pollo" a Jafre. Com a decoració podeu veure dues etiquetes de MdeMini del Kit Un Any


Nosaltres. Aquesta foto està enganxada sobre el full de plàstic per tal de no tallar-la. Ocupa l'espai de 6 fotos i queden les 3 verticals de la dreta, on hi podeu veure alguns detallets que es venien i la Moska de Girona que penso que és la cervesa que va guanyar el concurs.


I el segon full :


Aquí combino fotos de la mida de la funda (6,5x9 cm) i fotos 10x15 que després retallo estratègicament, de manera que tinc les persones a una mida aprofitable i no perdo la continuïtat de la imatge. Tot i que ja ho vaig dir, aquests fulls es venen a botigues del tipus Norma Comics, i s'utilitzen per l'arxiu de cromos. La qualitat és bona i es poden guardar a qualsevol arxivador A4.


Un afegit, tal com vaig fer la primera setmana, amb la publicitat de la fira i una etiqueta MdeMini del Kit Be Water que m'agrada molt utilitzar quan poso documentació o programes d'algun esdeveniment.


I a darrera un sobret especial, amb decoració una mica infantil per lo que acostumo a fer, però..


Tinc uns obsequis que em van fer uns petits habitants del poble.



I aquí va la darrera part, amb menjar, nenes maques, el Pol amb l'Agustí Conesa després d'intercanviar algunes xapes de cava que tenia repes, el Ramon-organitzador del "xou" que no es deixava retratar. Per cert que a dues de les meves fotos hi surt el batlle de Jafre...


I és que una ja té un nivell.


Bon cap de setmana. Demà vaig a l'Empordà. Segur que serà un cap de setmana trist després de tot el que s'ha cremat. Parlarem de fum, de cendres, d'històries properes que segur que no surten a la tele però que bé hi podrien sortir, de com d'inconscients som els homes i de com es pot fer per recuperar tot el que s'ha perdut, si és que es pot d'alguna manera recuperar tota la bellesa de la terra i l'esforç i el treball d'anys de moltes persones. 


4 comentaris:

  1. M'encanta! Estic molt il.lusionada amb el teu projecte,ho he vist moltes vegades a blogs d'Estats Units u mai m'he atrevit

    ResponElimina
  2. Bon dia!!

    És preciós :) M'agrada molt la manera com ho organitzes tot i el resultat que en treus, m'encanta!

    Jo no goso... :( Però un dia... :)

    ResponElimina
  3. el equip de Fem Scrap et desitje un bon estiu,perque les vacances amb sembla que ja les has fet

    ResponElimina
  4. Oi que maco Maica! T'està quedant un projecte preciós.
    A veure si em centro... i poso el dia el meu project life, que encara que no l'he publicat, l'estic fent i el tinc una micona endarrerit.
    Records a l'Empordà, que a mi també m'agrada i l'estimo molt!
    Disfruta les vacances!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails