diumenge, 22 de maig del 2011

Per molts anys

Aquesta setmana ha estat plena de coses boniques, molta feina i horaris terribles, però en conjunt molt especial.
En primer lloc el Pol va anar el dilluns a la Cantània d'aquest any a l'Auditori de Barcelona on, juntament amb altres nens i nenes de diferents escoles van interpretar l'obra Beceroles. Jo no hi vaig anar, i el Joan tampoc, de manera que vaig passar-li la càmera als avis i ells es van ocupar del reportatge gràfic amb moltes fotos i vídeos.

En segon lloc, i justament ahir, el nostre nebot Miquel va fer la seva Primera Comunió. Aquí el podeu veure tot seriós després de la cerimònia, quan en comptes de mirar al fotògraf em va dedicar aquesta mirada tímida per només uns segons.



I en tercer lloc avui he preparat unes targetes per la petita festa d'aniversari que farà el Pol el proper diumenge a la tarda. Aquest any no vol taller d'scrapbook ja que, tret de la Maria, els altres prefereixen "maquinetes i jocs de marcians".



"Per molts anys creixent junts". M'ha semblat una frase molt escaient i molt ferma. M'ha donat voltes pel cap durant molts dies. Tenia molt clar que aquest any havia de fer un cop més la foto de grup dels nens convidats, i el missatge aniria dedicat a tots ells, no només al Pol.

He jugat una mica amb la màquina de cosir, fent moviments rodons. El paper utilitzat em dóna força a l'aspecte del creixement i les rodones unides pel repunt donen cohesió i unitat.



La part interior de la targeta també resulta bonica. La P de Pol queda en el centre, ja que ell és el protagonista. La part dreta del interior és on anirà la foto dels nens convidats, que imprimirem el mateix dia de la festa.



I també la data de l'aniversari, que no hi falti.


I per últim, la part de darrera.

I un projecte més a la meva llista de coses pendents : un nou Llibre de Comunió i Festa, de la Comunió del Miquel, és clar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails