dimecres, 21 de juliol del 2010

CZ. Setmana 7. Èmfasi

Èmfasi : forma d'expressió que utilitzem per realçar l'importància d'alguna cosa.

He reprès el meu abandonat curs de la Cathy Zielske "Desing your Life", perquè no m'agrada deixar les coses a mitges, i perquè és un bon incentiu per fer layouts sense haver de pensar massa sobre el seu disseny.

De manera que he començat el tema de l'èmfasi.

En aquest primer layout, l'èmfasi està en la primera foto, que és també la més gran i que té el títol just a sobre. És la que ens vol explicar l'història del Joan, en la seva nova faceta de pescador amb el Pol, ell com a promotor de l'activitat i content pels mini-resultats.

I en aquest doble layout el que tenim és un grup de fotos petites i una foto de 10x15 a la que donem èmfasi evidentment amb la mida superior a les altres i també perquè la coloquem a sobre d'una tira de paper decorat per diferenciar-la de la resta.


He pensat molt quin títol posar-li a aquesta doble pàgina, i finalment m'he decidit per la frase que ens deia la Berta abans de marxar el seu primer any de colonies, amb 7 anys : 10 dies i 9 nits. Tenia tota una aventura per endavant, com la d'aquest any.

2 comentaris:

  1. molt ben explicat!
    La pàg del peixet m'encanta la distribució en vertical i tot el contorn fet a màquina, quina currada!!

    ResponElimina
  2. Són fantàstics! Tot tan equilibrat, m'agrada molt.
    Bon estiu. Sílvia

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails