dijous, 4 de juny del 2009

París - France



Aquest cap de setmana he estat a París amb la família. Hem pujat la Torre Eiffel a peu (700 graons), i hem anat amb metro amunt i avall tot el dia. Tot plegat molt divertit, i el millor de tot estar amb els nens i gaudir dels descobriments de cada moment, alguns esgotadors i altres menys.

I jo he aprofitat per fer una mica de compra : dues revistes i un llibre. La revista EntreArtistes Magazine m'ha sorprès moltíssim, m'han agradat molt els continguts i la convivència de diferents estils, la Histoires de Pages és tal com m'esperava, i moooolt francesa pel meu gust. I finalment l'últim llibre de les super-clean & simple franceses "Scrapbooking Pure inspiration" : és genial. La veritat és que no el volia comprar encara però vaig entrar a l'Fnac i no em vaig poder resistir. Ara només em falta esperar-me fins el juliol perquè me'l firmi una de les autores, la Pascale Penin.

1 comentari:

  1. ¿Conoces ESPRIT SCRAPBOOKING, verdad?
    A mí me gusta tanto o más que HISTOIRES!!
    Aunque quizá tu estilo es más parecido al del libro... clean & simple!!
    Me encanta tu libro de los deseos!!!
    Besooooos

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails