dilluns, 15 de juny del 2009

Free Photo Editing Class

La Jessica Sprague ha estat una de les persones de les que he après més coses des que vaig començar a utilitzar el Photoshop. Mirant els seus tutorials, i traduint-los a poc a poc veia com les meves fotos agafaven un contrast diferent i un efecte molt més agraït.
Compagina els seus workshops sobre scrapbooking digital amb els Photoshop Fridays, uns tutorials de diferents temes, ben explicats i amb bones imatges. També a través de la revista Creating Keepsakes, en versió digital, hi han vídeos disponibles . Una altra proposta recent va ser el Stories in Hand, on donava pautes per organitzar les nostres històries, començar a escriure i deixar constància seguint un esquema.
I ara ens proposa aquest curs de edició fotogràfica, totalment gratuït. No m'hi puc resistir.
La data de registre comença el 22/6 i acaba el 27/6, i el curs començarà el 6/7.

2 comentaris:

  1. hola maica, el meu angles és molt macarronic pero m'agradaria apuntar.me al curs, em pots dir que he de fer?
    mil gracies per linkejar el meu blog!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails