dijous, 15 de gener del 2009

Memòria



Avui el meu layout digital no explica una història, sinó un sentiment. També té la seva complicació de vegades explicar coses que sentim, poder pel fet de que no hi pensem habitualment i costa analitzar-les i definir-es correctament, i també poder perquè deixar-ne constància dona més vergonya.
La mida del layout és 20x30 cm. i he utilitzat les següents tipografies : Dymo, Alis Writing, AgentCLight i la Butterflips que és la de les papallones. El segell amb les ralles i cometes és de Purescrap, d'on us podeu descarregar coses precioses i l' Ilove you és de 2Peas-dissenyat per Sande Krieger.

3 comentaris:

  1. M'he emocionat llegint aquesta pàgina que la trobo ENCANTADORA,m'ha fet recordar el regal que va significar per mi tenir una germana petita.
    Moltes gràcies Maica
    Petons.
    Sonias

    ResponElimina
  2. Maica, es precioso lo que has escrito. Me has emocionado de verdad. Y más, con lo que te aprecio, tú eres dulce, aunque sea de otra manera no tan expresiva.

    T'estimo bitxeta

    ResponElimina
  3. Molt bonica la pàgina!!! L'escrit és molt emotiu!!!Jo sóc filla única i m'has fet pensar en els cops que vaig desitjar un germanet/a, per això vaig tenir ràpid dos fills!!! Una abraçada. Vanesa

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails