dimecres, 23 de juliol del 2008

Nova scraproom

Abans de marxar de vacances he volgut deixar la meva nova scraproom apunt.
La setmana passada va ser el meu sant i em vaig regalar mobles nous per decorar i habilitar correctament una habitació de casa dels meus pares, de manera que ara cada dia marxo de casa per anar a fer scrapbooking. Bé, realment vaig a casa el veí, ja que vivim de costat.
Ja veureu que és 100% Ikea, desde el començament, i que es divideix en vàries parts.
Tinc una prestatgeria on estic colocant els meus mini-àlbums, layouts i alterats. M'agrada tenir-ho així ja que al estar ben col.locat ens ho mirem més.
També he posat una tauleta amb una cadira, per si la Loli s'hi vol assentar (la meva mare). No se si es veu, però m'he fet targetes.
Després tinc la meva taula , amb la guillotina i la base de tall, i material per fer scrap i algunes eines, i a la prestatgeria del darrera més material i eines i trastos que guardo i poder no faré servir mai.
També tinc una prestatgeria petitona que em va fer gràcia per posar-hi les pintures, tintes i segells.
Ara es veu molt endreçat tot i m'agrada com ha quedat.


Aquest és el meu últim post abans de marxar. Durant els propers quinze dies espero poder ensenyar-vos alguna foto de les meves vacances a Es Llombards i a la platja d'Es Trenc.
Fins aviat.



11 comentaris:

  1. Qué cuco!!! Me encantaaaaaaaaaaaaa!!!

    Gracias por enseñárnoslo y disfruta de tus vacaciones.

    Besotes!!!!

    ResponElimina
  2. Guauuu!! Vaya scraproom más chuli. Veo que poco a poco todo va tomando forma y preciosa.

    Felicidades atrasadas (soy un desastre..)

    Pasarlo muy bien estas vacaciones, coge muchas fuerzas, haz muchas fotos y piensa muchos proyectos que seguro se cumplirán.
    Besotes

    ResponElimina
  3. WOOOWWW!!!
    Quina enveja noia!!!! (pero enveja sana, eh!!)

    Que guai poder tenir una habitació per fer scrap i tan ben endreçadeta!!!

    Et felicito!!! Que la puguis disfrutar mooooolt!!

    Que vagin molt be les merescudes vacances!!!

    Petonets desde mataró!!

    ResponElimina
  4. Cómo me gustan las scraprooms!! Y la tuya, Maica, no es una excepción!
    Todo arregladito, cada cosa en su sitio... que envidia!!!
    Disfruta mucho de estos 15 días !!!
    Besoooos

    ResponElimina
  5. T'ha quedat molt bonica i està tot molt ordenat. Els colors són molt relaxats. Que tingueu unes bones vacances.

    ResponElimina
  6. Anda, que bonica sembla! ho dic perque a la feina no puc fer el "play". Aquesta estanteria es la que tinc jo també a casa per el scrap. Quina casualitat.
    Maica es Carmen? no , de veritat, doncs FELICITATS!!!. no havia caigut. petonets, molts petonets,
    Carmen Bcn
    Quan arrivi a casa ho miraré !!!
    BONES VACANCES.

    ResponElimina
  7. ¡¡Que ordenadito lo tienes todo!!. Un scrap room muy Ikea. ¡Me encantan los muebles Ikea!, son tan prácticos. A ver cuando organizo yo el mío, que está el pobre...
    Besos.

    ResponElimina
  8. Que habitación más preciosa !!!!
    Todo tan ordenadito... que bien.
    Me ha gustado muchísimo y me has dado muchas ideas para organizar mi "jaleo" personal.
    Petons.

    ResponElimina
  9. magnífico!!! qué suerte, una scraproom para tí sola,... yo quiero una para mí solita también... me encanta!!!

    ResponElimina
  10. Hola Maica... sé que estás de vacaciones... pero ... cuando vuelvas pasa por mi blog que tengo algo para ti...
    Besoooos

    ResponElimina
  11. que suerte, tener todo ese espacio para ti!!!
    Te ha quedado perfecto. Yo soy fan de Ikea así que me parece ideal.
    Disfrutalo un montón!!!
    y Felices Vacaciones!!
    Besos.-

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails