diumenge, 29 de juny del 2008

The details



Avui he tornat a fer servir el kit digital de l'Ali Edwards.
Però també he utilitzat dos materials nous per mi : la gaffer tape i un separador de cartró.
La gaffer tape, segons Wikipedia és una cinta adhesiva de cotó que s'utilitza en el teatre, cine i produccions televisives, bàsicament per assegurar i enganxar els cables a l'escenari, i per altres usos similars on cal una cinta adhesiva resistent.
7 Gypsies te varis tipus de gaffer tape, amb diferents dissenys i colors i tenen la seva gràcia.
El separador de cartró és un d'aquests materials d'oficina que ara començo a reciclar, i que m'encanten ja que tenen un "glamour" especial.
En aquest cas el separador porta la lletra "o", i jo li he posat una "p" i la "l" adhesives per acabar el nom del Pol.
Un altre material d'oficina que ara començo a utilitzar també és el datador. De vegades penso que en podria comprar un en català, però la veritat és que el que jo faig servir també té la seva història.

4 comentaris:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Hola Maica... yo esta semana he tenido el mismo pensamiento que tú con el "datador".
    Mi ultimo "lo" está en euskera y la fechita en castellano...
    Como siempre tus trabajos me encantan!!
    Besos
    Kris

    ResponElimina
  3. Que xula la pàgina!!

    M'agrada molt les combinacions que fas!!

    Ah! Moltes gràcies pel teu comentari. M'anima mooooolt!!!

    Petonets guapa!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails