dissabte, 16 de febrer del 2008

Scrapbooking + jo = Nosaltres



Avui ha estat un gran dia.
He compartit tot el matí amb un grup de noies que gaudeixen amb l’scrapbooking igual que jo.
El punt de reunió ha estat la botiga de la Roser Prats, al carrer Maó de Barcelona. Un lloc ple d’encant, d’aquells on vols estar molta estona perquè tot t’agrada : l’espai, els mobles, els productes, la sala per fer tallers…i la Roser.
El grup : fantàstic. Quin munt d' idees que tenen, de materials, i de maquinetes per fer acabats, per tallar, per fer etiquetes. Però sobretot aquesta il.lusió que compartim per embellir les nostres fotos, per deixar-hi alguna cosa nostre en aquest procés.
En el fons totes volem capturar la nostra vida amb imatges, i fer-la encara més bonica del que és.
Per mi ha estat un gran pas : deixar de mirar la pantalla de l’ordinador i veure gent feliç com jo al meu voltant. Moltes , i moltes gràcies Esther i Carla, i també a la Carmen, Lisa, Sílvia, Roser i Antonio.
Fins Aviat.

4 comentaris:

  1. Hola Mayca,
    Com pots veure avui diumenge ja he mirat primer de tot el teu blog per veure si deies alguna cosa. Moltes gràcies per haver vingut i per les teves paraules a nosaltres també ens va agradar molt que vinguessis i poder compartir el matí del dissabte. Esperem que a partir d'ara podem compartir molts més. La capsa em sembla una idea fantàstica.

    ResponElimina
  2. Hola guapa! Moltes gràcies a tu per venir, per ser tan encantadora i per posar le fotos al teu blog. Vaig a mirar-lo amb calma. Espero que ens veiem aviat.

    Salutacions

    ResponElimina
  3. Ahir va ser un dia molt maco, d' aquells en els que carges la
    bateria molt i molt, amb sento molt
    feliç quan ens reunim i somriem i quan tenim tans projectes positius i creatius, m' alegro que t' afegeixis al grup , segur que
    passarem bones estones, gràcies Roser i Antonio per ser tan acollidors!!! i tens raó Maica, la tenda de scrap house té un encant i caliu especial, m' encanta!!!!
    Endevant
    Carmen

    ResponElimina
  4. HOla guapa!

    em sap greu no haver pogut anar al final! espero que a la propera ens hi poguem trobar!

    petonets!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails