dimecres, 27 de febrer del 2008

La llibreta creativa





Un cop més he aprofitat un aniversari per fer scrapbooking. És una motivació, que sempre queda recompensada.
Tinc una neboda, la Laura, que de ben petita sempre ha sigut molt creativa. Aprofitant això he pensat de regalar-li una llibreta perquè apunti les seves idees, els seus dibuixos, pensaments...
Jo també en tinc una i m'agrada escriure-hi les coses que vull fer, els scraps, les dedicatòries. D'aquí un temps miraré el que he escrit i segur que em faré un fart de riure. I espero que la Laura també.

La confecció d'aquesta llibreta és molt simple. L'idea de les tapes l'he tret d'aquí encara que jo he fet servir pintura blanca en comptes de UTE.
La lletra L és de l'alfabet She-white de Heidi Swapp.
També he enganxat uns xips que són uns botons i epoxis per decorar, tots ells de Love Elsie. Per darrera de la tapa he enganxat una nota amb la meva dedicatòria, amb forma de full de llibreta. La tipografia és la de l'Ali Edwards que és pot descarregar del Creating Keepsakes d'aquest mes.
L'interior de la llibreta està dividida en quatre colors : verd, blau, taronja i gris, una mica a joc amb les fotos i embellidors utilitzats.
Primera part - verd i calendari :
He fet una quadrícula amb excel perquè volia un primer full amb el calendari del mes de març. Amb els segells Messy Dates de Autumn Leaves i Jet Black de Staz On, he estampat tots els dies, excepte el 15 que és l'aniversari, on he estampat dos segells de Sandylion-birthday amb tinta Dabber Sunset Orange.
La foto és un muntatge amb els següents freebies tots ells de 2peas : Greenpaper de Rhonna Farrer, Small Stripe de Sande Krieger, i el pinzell de Photoshop Digital Revolution de Shannon Freeman.
Segona Part - blau i quinze :
La foto l'he transformat amb un tutorial de la Jessica Sprague que es pot veure aquí. El paper de fons és blue Cardstock de Sande Krieger de 2peas.
En aquest cas he utilitzat l'excel per fer les ratlles, i després he estampat un segell de Sassaras Lass- Doodled Borders. També he enganxat dos xips de cartró amb un emboss fet amb el Broken China - Distress de Tim Holtz. La cinta és de Basic grey - Periphery i els xips són de Basic Grey- Numbers and more.
Tercera Part - taronja sweet beautiful years.
La foto també l'he transformat amb Photoshop segons el tutorial anterior. El fons és un freebie de Shabbyprinces dissenyat per Amy Teets : Sunporch.
Per decorar el full he utilitzat un embellidor d'epoxi de Love Elsie- Jack+Abby, un rub-on, els xips de Basic Grey que he pintat amb tinta Dabber i un botó que he cosit.
Quarta Part - gris happy birthday :
El dia que li vaig fer aquesta foto s'havia comprat el cinturó, i he volgut fer una mica de broma amb el tema.
A la foto he utilitzat un freebie de Sande Krieger- Time B&W spirals (2peas).
Els embellidors són : uns xips de la Hopscotch font-Sugar coated de Doodlebug i Journaling Spot de la Heidi Swapp.
El segell, també de Sandylion, però aquesta vegada amb tinta acrílica negre.
Podeu veure més fotos aquí.

2 comentaris:

  1. Hola Maica,
    M'encanta la teva llibreta i a més trobo que les explicacions de com ho has fet ajuden molt. Fins a avui a la tarda.
    Esther

    ResponElimina
  2. xulissim!!!!

    m'encanta! molt bona idea!!

    ¿veus el que et deia dels projectes del "meu projecte"? doncs seria dofondre això!

    petonets

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails