dimarts, 7 de juliol del 2015

P|50 maig, per molts anys

Començo el mes de maig (que lluny queda ja) amb un Feliç dia Cada dia.
Darrerament ocupo bona part del meu temps lliure a conèixer noves formes d'alimentació, més saludables i equilibrades, descartant alguns "aliments" que no aporten res i intentant incorporar altres que, a més de ajudar a fer canvis en la rutina de dinars-sopars, ens poden ajudar a sentir-nos millor. M'agrada descobrir tot aquest món de super-foods, sucs verds i llets fetes a casa, molt lentament i adaptat a la meva incapacitat per la cuina.
I sens dubte el meu temps per l'scrapbook es redueix i el ritme esdevé més lent. Això sí, de moment reafirmo que el PL m'agrada molt i és una manera fantàstica de recollir tot un any de celebracions, moments i records, i a més també veiem com canviem nosaltres i la natura que ens envolta. Tot i lentament jo segueixo.

Segueixo sense ordre cronològic, posant les fotos per temes o grups, utilitzant les etiquetes que dissenyo cada mes, com a decoració quasi exclusiva, acompanyada d'alguna coseta.





Igual que vaig fer el mes de gener amb un layout dedicat a la Berta, aquest maig l'he dedicat al Pol, ja que ell ha fet 16 anys.



La part de darrere del layout està ocupada per aquesta composició amb dues fotos i una nova etiqueta



Sempre repeteixo les mateixes fotos, ja ho sé.


Com no podia ser d'altra manera, aquest maig ha estat el mes de treure's la roba i prendre el sol. O millor dit, intentar-lo agafar per gastar-lo durant la setmana.


Aquest mes de maig també hem de recordar que finalment la Berta s'ha tret el carnet de cotxe.


I també aquest mes de maig hem tingut eleccions, i Jafre té una alcaldesa, la Nuri.



També us he de dir que a mida que passa el temps no tinc massa oportunitats per fer fotos a en Pol i la Berta, de manera que faig fotos de l'entorn, i del Joan... o me les faig jo mateixa.
Algunes fotos són boniques de debò, pel meu gust, és clar...





Com sempre, ja sabeu que per a mi l'important són les fotos. La decoració és un complement però és realment secundari.
Tot i així intento posar algun petit detall. En aquesta foto he escrit "bonic" directament a la foto amb Photoshop i he completat la paraula amb un element grapat.


En aquest cas tenim la decoració dins la funda.


I en aquest d'aquí la decoració està fora de la funda.


No hi han normes, simplement el que ve de gust.
I ara toca acabar el Day in the life, que serà un afegit del mes de maig.

Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails