divendres, 31 de juliol del 2015

Agost : 50



És ben cert que aquestes etiquetes són molt específiques per un 50 aniversari del mes d'agost, peròooo
resulta que el meu Projecte 50 anava precisament de celebrar 50 anys, de manera que avui us porto uns Avui JO, i feliç JO per celebrar-ho encara més. I sí, toca aquest mes d'agost.

Encara no em puc creure que estigui parlant de 50 anys. Però bé, ha de ser un any especial, faig un Project Life, intento fer fotos (tot i que darrerament em salto la part més quotidiana) i escric allò que recordo, potser massa tard com per recordar algunes coses. Però tant se val.

I la qüestió és que ja sento l'olor de les vacances, i m'agrada tant...
Aquest any no anem a Mallorca i intento substituir totes les imatges que associo a les meves vacances amb unes altres, amb camps, campanars i platges plenes de kitesurf, tardes al local social o a La Ludriga, dies només 3 i algun també 4. La família creix i s'adapta.

De moment, però, preparem el mes amb les etiquetes que podeu descarregar aquí :

Etiquetes Agost

Espero que celebreu igualment aquest agost que obre ja la seva porta, ja sigui fent anys, fent vacances..
O les dues coses, que en mi són inseparables.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails