dimarts, 30 de juny del 2015

Juliol : Dies al Sol


Sol i dies al sol. Començarà juliol amb una calor de ple estiu i pensarem a cada moment en gaudir de la platja... Jo us asseguro que sí, sóc una enamorada de la platja i el mar, quasi per pur magnetisme. Necessito veure horitzons blaus, i les parets d'arbres i/o pedra davant meu més aviat m'angoixen.
En els darrers anys el nom "Dies al Sol" ha estat el nom del meu projecte de les vacances d'estiu i tot i que les meves vacances seran a l'agost he volgut utilitzar el tema pel juliol i reservar l'agost per un altre tema.

I pel que fa al projecte, de moment no he passat del mes de maig, estic encallada en el layout de l'aniversari del Pol i també en el projecte Day in the Life que forma part del mes de maig. La resta està acabat i les fotos a dins les seves bosses. També he començat a editar les imatges de juny, el Comiat de la Eso del Pol i algunes altres fotos de Sant Joan i de molts girasols que hi han pels camps de l'Empordà.

Vaja que cal donar-li una espenta i passar de mes d'una vegada. Espero que els vostres PL no s'encallin i descarregueu ja aquestes etiquetes.

Etiquetes Juliol

Fins la propera, amb una mica de Shine On



2 comentaris:

  1. Maica!!
    el leu PL està més que encalla! espero donar-li una bona empenta des de ja!! I les teves etiquetes m'ajudaran!!
    Bon estiu! Un petó!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails