dilluns, 18 de juny del 2012

La nit de Sant Joan


Ha passat un any més i ja acaba l'escola, comença l'estiu, arriba la nit de Sant Joan, aquest any la Berta tindrà ja la seva primera revetlla... i jo encara recordo la meva com si fos ahir.

Aquest estiu serà bastant diferent dels darrers anys, suposo que un cop t'agafes les coses tal com venen has de practicar allò del somriure i pensar que Sant Joan es mereix un disseny especial d'etiquetes, amb la cançò del Sisa de fons, permanent i constant al meu Sant Joan des que la Berta feia P3 i li vàrem comprar el CD. 

Suposo que tenim algun lligam ancestral amb el foc, les flames, l'escalfor que desprenen, i malgrat la coca i el cava, la música i els petards en el fons sentim unes ganes terribles de donar voltes a una foguera. La llàstima és que ja quasi no hi han fogueres. I suposo també que per això les meves etiquetes tenen aquests colors, un groc daurat, un vermell intens i un gris que surt de la barreja de la nit i del dia de Sant Joan.

Demà sortejaré 3 kits d'aquestes etiquetes menudes. Només heu d'anar aquí i donar-li al m'agrada. Però tant  si us en arriba alguna con si no, us animo a fer un projecte de Sant Joan : un mini, una pàgina, una targeta amb una foto... serà un bon inici de l'estiu.

Jo, aquest estiu diferent el vull documentar i sobretot recordar d'una manera també diferent : 

ProjectEstiu | 2012 

Si seguiu l'Ali Edwards, la Cathy Zielske, la Marcy Penner i/o moltes altres segur que sabreu que fan el Project Life de la Becky Higgins. Jo penso fer el meu PL convertit a Projecte d'Estiu, que comença, com no podia ser d'altra manera, amb Sant Joan. 

I si voleu una miqueta d'inspiració per un projecte de Sant Joan, podeu veure els meus treballs anteriors :



1 comentari:

  1. Hola Maica!
    M'encantaria participar però no tinc facebook. De tota manera vull dir-te que M'AGRADA!
    Una abraçada,
    Mercè

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails